Hamilton je upisao 42. pol poziciju u karijeri. Da li će sutra uspeti neko da mu ukrade pobedu?
Svetski šampion Luis Hamilton osvojio je i treću pol poziciju ove sezone, ali to je u prethodne dve trke značilo samo jednu pobedu za asa Mercedesa.
Šta će biti posle starta Velike nagrade Kine, koji je zakazan za nedelju u 8 časova ujutru po našem vremenu, videćemo.
Posle suverene pobede na početku sezone u Australiji i iznenađenje koje je njemu, ali i svima ostalima, priredio bivši i četvorostruki šampion sveta Sebastijan Fetel u Maleziji, Hamilton je dominirao tokom svih trening sekcija u na Međunarodnom autodromu u Šangaju, ali je na najvažnijoj imao samo 42 stotinke prednosti u odnosu na klupskog kolegu Nika Rozberga.
Da je treća trećina zvaničnog treninga potrajala malo duže, možda bi Rozberg uspeo da prekine pol dominaciju šampiona sveta, ali je vreme 1:35,824 zabeležio u poslednjem krugu.
REZULTATI:
1. Luis Hamilton (Velika Britanija, Mercedes) - 1:35.782
2. Niko Rozberg (Nemačka, Mercedes) - 1:35.824
3. Sebastijan Fetel (Nemačka, Ferari) - 1:36.687
4. Felipe Masa (Brazil, Vilijams) - 1:36.954
5. Valteri Botas (Finska, Vilijams) - 1:37.143
6. Kimi Raikonen (Finska, Ferari) - 1:37.232
7. Danijel Rikardo (Australija, Red Bul) - 1:37.540
8. Roman Grožan (Francuska, Lotus) - 1:37.905
9. Felipe Nasr (Brazil, Zauber) - 1:38.067
10. Markus Erikson (Švedska, Zauber) – 138.158
Hamilton 43 (1, 2), Fetel 40 (3, 1), Rozberg 33 (2, 3), Masa 20 (4, 6), Raikonen 12 (-, 4), Nasr 10 (5, 12), Botas 10 (-, 5), Rikardo 9 (6, 10)...
Vremena zabeležena u Šangaju upućuju na to da će, ukoliko ne bude nepredviđenih okolnosti u nedelju, borbu za prvo mesto voditi Hamilton i Rozberg, dok će ostali morati da se zadovolje trkom za najnižu poziciju na postolju.
Fetel je bio skoro sekund sporiji od Hamiltona, a iza njega ostali su Vilijamsovi asovi Felipe Masa i Valteri Botas, koji su razdvojili Fetela i drugog pilota Ferarija, Kimija Raikonena.
Tek na sedmo mesto plasirao se vozač pobunjenog Red Bula, Danijel Rikardo, čiji je šef najavio izlazak iz Formule 1 ukoliko tehnički partner ekipe, francuski gigant Reno, u najskorije vreme ne isporuči austrijskom timu konkurentan agregat.
Od promene pravila i prelaska sa motora zapremine 2.000 “kubika” na one od 1,6 litara sa turbo punjačem, niko ne uspeva da konstruiše agregat konkurentan Mercedesovom. Ni Reno, ni Ferari, ni Honda, s tim da oba tima iza kojih stoji bogati austrijski biznismen Ditrih Matešić, i Red Bul i Toro Roso, koriste Reno. I niko drugi u karavanu...
Hamilton je u Kini stigao do 42. pola u karijeri.