Pre 22 godine na današnji dan na trci F1 u Imoli poginuo je Ajrton Sena
Ceo svet plakao je za njim 1. maja 1994. godine.
Ajrton Sena, jedan od najvećih vozača Formule 1 svih vremena poginuo je na trci u Imoli, u 34. godini.
Veliki Sena tek je trebalo da pokaže sve svoje kvalitete, a mnogi tvrde da bi postao najuspešniji u istoriji, da se nije dogodio crni vikend na stazi Enco i Dino Ferari.
Samo dan ranije pre nego što je Sena poginuo udarivši velikom brzinom u zid u krivini Tamburelo, život je na istoj stazi na treningu izgubio Austrijanac Roland Racenberger.
A nepunih 24 sata pre toga, tada mladi, Rubens Baričelo zadobio je žestoke povrede u sudaru, zbog čega je morao da preskoči trku.
Na sahrani Ajrtona Sene na groblju Morumbi u Sao Paolu prisustvovalo je više od milion ljudi, a među njima i veliki asovi Formule 1 i njegov najljući rivali na stazi - Dejmon Hil, Alan Prost, Emerson Fitipaldi, Rubens Barikelo...
Telemetrija je potvrdila da je Sena prilikom izletanja sa staze neposredno pre nesreće išao brzinom od 310 kilometara na sat, a da je u trenutku udara u zid usporio do 218 kilometara na sat. Očevici su tvrdili da udes, gledano sa strane, nije izgledao mnogo jezivo, ali je uprsko tome Sena preminuo na licu mesta, jer je pretrpeo teške udarce.
U Formuli 1 slavni Brazilac, koji je zbog sjajnih vožnji po kiši dobio nadimak Kišni čovek, debitovao je 1984. godine i to na Grand priju u domovini. Ukupno je izvezao 161 trku, ostvario je 41 pobedu, 81 put se peo na pobedničko postolje, a tri puta bio je šampion - 1988, 1990. i 1991. godine.
Osim fantastičnih rezultata koje je postizao po vlažnom vremenu, bio je sjajan i u zvaničnim kvalifikacijama. On je na ukupno 161 trci imao 65 pol-pozicija, što je dugi niz godina bio apsolutni rekord. Mnogo sezona kasnije (2006) oborio ga je Mihael Šumaher.
Ajrton Sena je vozio za ekipe Toleman, Lotus, Meklaren, sa kojom je i stigao do sve tri šampionske titule, a poginuo je u bolidu Vilijamsa.