Direktor Mercedesa Toto Volf rekao je da će ekipa brzo reagovati i proveriti ko je zakazao u trci u Australiji zbog čega je njihov vozač Luis Hamilton izgubio vodeću poziciju
Luis Hamilton je krenuo sa pol-pozicije u Melburnu, vodio je tokom trke sve dok na stazi nije uvedeno virutelno bezbednosno vozilo, što je iskoristio konkurent iz Ferarija Sebastijan Fetel, otišao na zamenu guma i na stazu se vratio ispred asa Mercedesa.
Direktor Mercedesa Toto Volf rekao je posle trke u Australiji da će njegov tim odmah preispitati kako se dogodilo da Hamilton izgubi vodeću poziciju i završi trku na drugom mestu.
"Još ne znamo šta se dogodilo. Mislili smo da imamo dovoljnu prednost. Mora da je bila greška u softveru u našem sistemu. Temeljno istražujemo, želimo da saznamo gde je problem. Teško je ovo prihvatiti pošto smo imali tempo i brzinu. Moramo da da vidimo zbog čega smo izgubili pobedu. Mislili smo da imamo tri sekunde prednosti. Ne znam šta se dogodilo, moramo da 'pitamo' kompujtere. Bilo da je to softverski problem ili neki drugi, moramo da ga rešimo", rekao je Volf za "Skaj".
Volf je dodao da je problem najverovatnije u sistemu.
"Sistem je pogrešno izračunao kolika prednost nam je potrebna. Na kompjuteru smo uvek imali zeleno svetlo, da je prednost dovoljna da ostanemo prvi. A onda smo videli televizijski snimak, prednost nije bila dovoljna".
Britanac je bio ljut kada ga je Fetel prešao, pa je svom timu u boksu poručio:
"Šta se dogodilo momci? Zašto mi niko nije rekao da je Fetel u boksu? Da li je to moja greška?"
On je u nastavku trke pokušao da pretekne nemačkog vozača, ali nije uspeo, pa je Fetel ostvario 48. pobedu u karijeri i 100. plasman na podijum u 200 trka.
Nemac je tako postao četvrti vozač koji je tokom karijere uspeo da se popne 100 puta na neko od mesta pobedničkog podijuma, posle Hamiltona, Mihaela Šumahera i Alana Prosta.
Volf je rekao da Hamilton ne snosi krivicu.
"Luis nije mogao ništa da uradi. Napadao je ravno, a na ovoj stazi preticanje je teško. Čak ni vozači koji najbolje pretiču ne mogu da obiđu protivnika. Luis je morao da odustane pošto gume ne bi izdržale do kraja", naveo je direktor Mercedesa.