Srpski automobilista ljut zbog neravnopravnih uslova.
Najbolji srpski automobilista, Dušan Borković, sačuvao je drugu poziciju u generalnom plasmanu TCR Evropa šampionata. Vozač NIS Petrol tima u saradnji sa "Target Competition" timom u svom automobilu "Hyundai i30 N" sa brojem 62, na stazi Spa Frankoršamp u Belgiji zauzeo je sedmo mesto u šestoj ovosezonskoj trci.
Uspeh je veći, jer je ostvaren u konkurenciji 22 vozača od kojih su svi osim kolega iz Hjundaija imali bolji balans performansi, za čijim je volanom i pančevački as. Smanjena visina za jedan santimetar, ali i dalje najviši od svih automobila, nije mogla da nadomesti težinu od 1.315 kg i snagu motora od 97.5 odsto, pa je Borković na ovom vikendu, izvlačeći maksimum, stigao do novih šest bodova.
Borković je nedeljnu trku startovao kao peti, ali je zbog lošeg starta i zaustavljanja Kominija, koji se nalazio ispred njega na startu, izgubio četiri pozicije. Samo nekoliko krivina kasnije, Dušana je udario Dani Kros.
Ipak, Srbin je izvanrednom reakcijom izbegao najgori scenario i zadržao se na stazi, uz novi neizbežni gubitak pozicije i pad na 12 mesto. Zbog izletanja Tašija, na stazu je izašlo sigurnosno vozilo, koje se zadržalo do pred sam kraj trke, ali je Borković u preostala tri kruga sa 12. mesta neverovatnom vožnjom uspeo da značajno popravi svoj plasman, izbije na sedmu poziciju i pokupi 6 vrednih bodova.
"Nažalost, ova trka nije bila poput subotnje. Već na startu sam prvi put slučajno napravio grešku, pogrešio ubacivši u ler umesto u prvu brzinu. Zatim je Komini stao na startu ispred mene zbog problema i u delićima sekunde sam izgubio nekoliko pozicija. To me i nije toliko koštalo, koliko kad me je Kros udario, izbacio sa staze i oštetio mi zadnji točak. Ne samo da sam pao na 12. mesto nego nisam imao brzinu na već onesposobljen auto. Na kraju sam završio sedmi i uzeo nove bodove. Askona je povećao prednost u generalnom plasmanu, ali srećom samo za 11 poena razlike što je dostižno već na narednoj trci na Hungaroringu ukoliko promene balans performansi za sledećI vikend. Bilo je i više nego očigledno da je ovo postao Pežo i VW kup, a stvaranje i poenta ovog šamopionata je da smo svi približni performansama da bi trke bile zanimljivije za publiku. Očekujem i nadam se daljim promenama kako bismo svi imali šansu da se trkamo fer i kako bismo svi bili bezbedni. Čestitam klupskom kolegi Rihardu na pobedi, uspeo je da iskoristi inverzni start I odbrani se od letećeg Pežoa. Naravno, hvala mojoj Srbiji, navijačima, timu i sponzorima na velikoj podršci i u Belgiji", rekao je Borković posle druge trke.
Dušan je posle šest trka na drugom mestu u generalnom plasmanu sa 84 boda, 11 manje od prvoplasiranog Askone. Naredni trkački vikend biće vožen 7. i 8. jula u Mađarskoj, na stazi Hungaroring.