Trejler filma biće gotov krajem avgusta, a ekipa planira da aplicira za budžet za snimanje dugometražne verzije sa poznatim imenima.
Trilogija komedija "Mamurluk" oduševila je svijet, a sada će dobiti i svoju srpsku verziju, u realizaciji mlade autorske ekipe.
Režiser Nikola Petrović rekao je za MONDO da je u pripremi trejler filma, koji će biti završen uskoro, a zatim planira da aplicira za budžet kako bi snimio dugometražnu verziju filma.
"Za sada je ovo studentski projekat, ali ćemo aplicirati za budžet, i ukoliko ga budemo dobili, razmišljaćemo o poznatijoj ekipi koja bi mogla da se pojavi u filmu", rekao je Nikola za MONDO.
Priča prati društvo koje dobija ogromnu lovu na lotou, i zatim je troši za jedno veče. Radnja se odvija u Beogradu, a biće tu "svega i svačega" - jedan od likova budi se sa amnezijom i shvata da je promijenio pol, ruše se zgrade, lete helikopteri...
Tri holivudska "Mamurluka" odvela su "Čopor" u Las Vegas, na Tajland i nazad u Ameriku.
"Željeli smo da napravimo srpsku verziju 'Mamurluka', da ta slavlja, pijanstva i nevjerovatne situacije prikažemo na naš način, uz domaću hranu i rakiju".
Scenario potpisuje Zoran Zuković, a glavna uloga namijenjena je Dinu Bogdanoviću.
"Naš glavni glumac uopšte ne pije, i moraće da odglumi sve te scene pijanstva, tako da će to biti veoma interesantno".
Zanimljivo je da su trenutno u toku kastinzi za sve ostale uloge, objavljeni preko društvenih mreža.
"Htjeli smo da brzo krenemo u akciju, i objavili pozive za kastinge na Internetu. Samo za prvi kasting, za žensku ulogu, prijavilo se 90 djevojaka", rekao nam je Nikola.
Pošto je u jednom od "Mamurluka" jedna od zvijezda bio i majmun koji puši, pitali smo da li će i srpska verzija imati neku životinju?
"Htjeli smo prase, to bi bilo super, ali izgleda da ne postoje tako dresirani prasići", rekao je kroz smijeh Nikola.
U srpski "Mamurluk" zavirićemo krajem avgusta, kada će biti gotov prvi trejler, a u planu je da film bude postavljen na YouTube.
"Nemamo cilj da dobijemo zaradu od ovog filma, već ćemo ga postaviti na Internet. Želimo da ga ljudi gledaju, da stekne neku popularnost".
(MONDO)