Trener Mančester junajteda zabranio mladim fudbalerima da voze luksuzne i brze sportske automobile novog sponzora Ševroleta.
Poznata je ljubav fudbalera i automobila. Što su kola brža i skuplja, to se fudbaleri više pokazuju i razmeću.
Ali, u Mančester junajtedu to nije moguće.
Trener "đavola" ser Aleks Ferguson zabranio je mlađim fudbalerima da voze automobile novog sponzora kluba, automobilskog giganta Ševroleta.
Junajted je nedavno potpisao lukrativan sponzorski ugovor sa Ševroletom, čije će ime biti na dresovima ekipe od sezone 2014/15.
Kao znak dobre volje, Ševrolet je odmah ponudio zvijezdama prvog tima da izaberu luksuzne modele i mnogi su poželjeli da sjednu u njih.
Ali, prema saznajima "Dejli mejla", Ferguson je odmah reagovao i izdao "dekret" prema kojem nijedan fudbaler mlađi od 23 godine, bez obzira na to kakav status u klubu ima, ne smije da vozi sportske i luksuzne modele Ševroleta.
U tu grupu fudbalera spadaju Deni Velbek (21 godina), Fil Džons (20), Kris Smoling (22), Rafael (22). Svi oni će morati da konsultuju trenera prilikom izbora automobila.
Ferguson nije iznenadio. Poznato je da ne dozvoljava svojim igračima, posebno mlađim, da se previše ponesu i da im status zvijezda pomuti um. Prije dve godine, recimo, zabranio je cijelom timu da nosi fensi kopačke u raznim bojama.
Iskusni trener ima svoju filozofiju i principe od kojih nikada ne odstupa. Velike plate fudbalera često znaju da ih odvedu na pogrešan kolosek, da ih poremete od svakodnevnih fudbalskih obaveza, a Ferguson ne želi da privlače više pažnje od one koje već imaju. To se posebno odnosi na mlađe fudbalere.
Stariji igrači, poput veterana Rajana Gigsa, koji je poznati zaljubljenik u brze automobile, imaće pravo da voze modele Ševroleta, a očekuje se upravo Velšanin "povuče nogu".
Ševrolet Korveta, recimo, košta oko 40.000 evra,može da razvije brzinu veću od 200 kilometara na čas.
Portparol Junajteda je rekao da će i Ševrtolet, kao većina sponzora koji dolaze iz automobilske industrije, ponuditi fudbalerima svoje modele na raspolaganje, ali i da će njihovo korišćenje zavisiti od toga koliko je koji igrač u klubu, a posebno od vozačkog iskustva.
Zato je Junajted veliki. Na sve se misli.
(MONDO - foto: chevrolet.com)