• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Barsa ne igra više u papagajskim dresovima!

Ako vas je nervirala aktuelna fluorescentno žuto-narandžasta kombinacija dresova Barselone za gostovanja, odahnite...

 Barsa ne igra više u papagajskim dresovima! Izvor: MONDO

Svake godine bez izuzetka u posljednjih 30 godina, FK Barselona izbacuje potpuno nove kolekcije dresova - u tri varijante: domaća, gostujuća i treća.

Standardna je uvijek plavo-crvena, a razlikuje se samo kroj dresa i "širina" linija (nekada su to samo dvije polovine dresa, plava i crvena), druga varijanta dresova je često iritantna (naročito aktuelna), a treća se rijetko koristi i služi, uglavnom, da se dodatno poboljša prodaja ili postigne određeni efekat.

U tekućoj 2012/13, Barsa igra u plavo-crvenim dresovima kod kuće sa izuzetno širokim šarama, koje se utapaju jedna u drugu. U gostima igra u najiritantnijoj kombinaciji od osnivanja kluba, fluoroscentno žuto-narandžastim dresovima, u kojima igrači liče na papagaje iz tropskih krajeva, dok je treća kombinacija "full" crna.



Samo se ta treća neće mijenjati za narednu sezonu i ostaće crna, s tim da će dezen dresa biti nešto drugačiji (ponovo u izvedbi "Nike").

Osnovni dres vraća se korijenima, srednje tankim, plavo-crnim, dok će na gostujućim terenima Barselona igrati u dresovima ne baš suptilno izabranih boja, ali boja koje simbolizuju zastavu separatistički orijentisane pokrajine, Katalonije. Tanke žuto-crvene štrafte daleko su od prijatnih za gledanje, ali su "odmor za oči" u poređenju sa "papagajskim".

Pa, sada kada je dizajn otkriven, prodaja može da počne, a milioni da se slivaju u kasu jednog od najpopularnijih i najbogatijih klubova svijeta.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, Barselona je za sezonu 2013/14 prvi put prodala mjesto na grudima fudbalera, koje je duže od sto godina bilo oslobođeno svake reklame. Priprema za reklamu "Katar Ervejz", koju će ova avio-kompanija plaćati skoro 30 miliona evra godišnje, vješto je odrađena.

Prvo je na zadnjoj strani dresa ispisano ime humanitarne organizacije UNICEF, pa se reklama preselila na grudi i bila je nekomercijalna, potom se pojavio logo takođe humanitarne organizacije "Katar Faundejšn", da bi to suptilno prešlo u "Katar Ervejz".

Barselona je tako zvanično izašla iz kruga klubova koji ne daju "grudi" ni za koje pare, a do dalje, najpoznatiji klub sa takvom prkosnom politikom ostaće Atletik Bilbao.

(N. J. - MONDO, foto: Twitter/barcastuff, AP/Manu Fernandez)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC