Premijer liga pretekla je Bundes ligu po prihodima od reklama na dresovima, saopštila je konsultantska firma "Sport Markt".
Ugovori 20 premijerligaša za sezonu 2010/2011 samo za reklame na dresovima izonose 128 miliona evra, dok će bundesligaši po tom osnovu zaraditi devet i po miliona evra manje.
Te cifre su relativne, jer u Premijer ligi ima 20 klubova, koji u prosjeku dobijaju po 6,4 miliona evra, a 18 bundesligaša po 6,6 miliona evra.
Prošle godine su premijerligaši od reklama na dresovima inkasirali 83,5 miliona evra, a članovi elitne nemačke divizije 108,6 miliona.
Na trećem mjestu ove liste je italijanska Serija A sa prihodom od 65,9 miliona evra, četvrta je francuska liga sa 58,8 miliona evra, a tek na petom mjestu španska Primera sa 57,5 miliona evra.
Pad prihoda po tom osnovu - u iznosu od osam miliona evra u odnosu na prethodnu sezonu - zabilježen je samo u Seriji A, zbog toga što Lacio i Fiorentina još nisu pronašli sponzore.
Primera zauzima petu poziciju jer nekoliko klubova nema reklame na dresovima. Ukoliko bi samo Barselona odlučila da prvi put u istoriji proda svoje dresove, španska liga bi sigurno izbila na treće mjesto.
Prvak Španije sada na dresovima nosi logo UNICEF-a i tu čast plaća milion i po evra godišnje.
(Tanjug)