Najbolji izvor vitamina D i proteina tokom posta: Nutricionistkinja objasnila zašto bi trebalo jesti sardine | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdrava ishrana

Najbolji izvor vitamina D i proteina tokom posta: Nutricionistkinja objasnila zašto bi trebalo jesti sardine

Autor Bojana Ninković
Autor Bojana Ninković

Lako dostupne, nisu skupe, a sadrže sve ove zdrave supstance!

Izvor: Guliver/Getty images plus/iStock/Photosiber

Počeo je Vaskršnji post, a ljudi koji ne poste na vodi, već na ulju često će jesti ribu.

Lako dostupna, jeftina i puna zdravih sastojaka, to je sardina!

"Sardine iz konzerve su jedna od mojih omiljenih namirnica. Prepune su važnih proteina, ali njihova dodatna prednost je činjenica da ne moraju da se obrađuju ili kuvaju, već se mogu jesti čim ih kupimo", rekla je nutricinonistkinja Džes Kording.

Sardine, naravno, možete podgrijati ili ubaciti u kuvano jelo ako želite, ali ih možete jesti i ocijeđene od ulja.

Možda će vas zanimati

 "Osim proteina, imaju vitamin D i antiupalne omega-3 masne kiseline. Sadrže naročito DHA kiselinu, koje nema u biljnim izvorina hrane, a koja pomaže oporavljanju ćelija nervnog sistema i podržava kognitivne funkcije", rekla je ona.

"Imaju manje žive od drugih vrsta ribe, i jedan su od izvora namirnica iz mora koji nije ugrožen, zbog čega su dobre i za okolinu. Omiljene su mi sardine u maslinovom ulju bez kostiju, ali možete jesti i one koje imaju kosti", rekla je ona.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA