Finalno takmičenje Akademije piva Apatin održano je sinoć u Prijedoru u Jelen pubu "Life Club", nadmetanjem 11 takmičara koji su svoje mjesto u finalu osigurali tokom ranijih takmičenja u Doboju, Banjaluci, Bijeljini...
Jednoglasnom odlukom stručnog žirija treće mjesto su podijelili Mladen Vuković (The Little Bar, Pale) i Čedo Zoljić (The Pub, Zvornik). Zahvaljujući savršeno natočenom i serviranom točenom pivu, drugo mjesto je uzeo Aleksandar Plavšić (Zaplet, Banjaluka), dok je prvo mjesto podijelio dvojac Ljubiša Čoprka i Jovan Davidović (Millenium, Prijedor). Oni su pored najviših ocjena za svaki od 9 koraka pravilnog točenja Jelen piva, oduševili žiri i posebno osmišljenim performansom koji je uključivao akrobacije sa čašama u kojima su uživali svi posjetioci Jelen Puba.
Više od 100 takmičara iz ugostiteljskih objekata širom RS učestvovalo je u „Akademiji piva Apatin“, a finalisti nisu krili zadovoljstvo što su imali priliku da budu dio ovog jedinstvenog događaja. „Akademija piva Apatin je edukativan, zanimljiv i jedinstveni događaj za radnike u ugostiteljstvu, koji podiže uslugu točenja piva na viši nivo, ali i podstiče ugostitelje da se više druže i usvajaju nova znanja“, izjavio je Ivan Kokotović, vlasnik lokala Red&White sa Pala.
Vladimir Rosić, regionalni trade marketing menadžer kompanije Molson Coors za RS i BiH pozdravio je prisutne goste i poželio sreću svim takmičarima, te dodao da Apatinska pivara ove godine proslavlja veliki jubilej, 260 godina postojanja i da je ovo samo jedan od načina da se jubilej proslavi.
„Veliko nam je zadovoljstvo što se finale održava upravo u Prijedoru, u jednom od naših konceptualnih pubova. Akademija je ispunila sva naša očekivanja, od probuđenog takmičarskog duha među ugostiteljima, druženja u gradovima širom RS, pa do najvažnijeg dijela a to je edukacija koja osigurava da će našim potrošačima uvijek bilo posluženo kvalitetno Jelen točeno pivo“, poručio je Rosić.
Pobjednici Akadamije osvojili su put na Oktoberfest u Minhen, drugoplasirani je osvojio poklon bon u vrijednosti 250 KM, a trećeplasirani Jelen mini frižider.
Kompanija Molson Coors i brend Jelen pivo će i u narednom periodu obradovati svoje potrošače zanimljivim projektima, koji promovišu kulturu ispijanja piva, ali i podržati događaje koji su od posebnog značaja za lokalne zajednice u Republici Srpskoj.