Weekend Media Festival o medijskoj snazi Ruperta Murdocha, You Tubeu i neizbježnom Facebooku
Rovinj je i ove godine domaćin četvrtog Weekend Media Festivala na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana. Tri festivalske dvorane ove godine donose nikad bogatiju satnicu s velikim brojem stranih i domaćih predavača, panel diskusija i radionica.
Tomo Ricov, direktor festivala, povodom početka festivala naglašava: „Prošle smo godine okupili više od 3.000 učesnika, očekivanja za ovu godinu su takođe velika. Weekend se profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova.“
Praksa dovođenja najvećih svjetskih stručnjaka s područja komunikacijske industrije na rovinjsku scenu nastavlja se i ove godine. U Hrvatsku dolaze James Whatley, marketing direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijalizovanu za „word of mouth“ advertising i korištenje društvenih mreža te Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Evropi, Bliskom istoku i Africi.
Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te čovjekovu odnos s brandovima.
Osim navedenih, u Rovinj dolaze i Simon White, direktor u Grey London, Stefan Jenzowsky, potpredsjednik kompanije Siemens Communication, Media & Technology te Richard Jakab iz Red Bull Media House Gmbh, Austrija., kao i James Robinson, britanski novinar.
"Program osvježavamo i novim formatima koje uvodimo ove godine – Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku! A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmislili smo i tzv. Case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu online-a i adverisinga“, najavljuje direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak.
Novost na festivalu je i Weekend Content Market, novo mjesto na Weekendu gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje „proizvode“, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.
A u zabavnom dijelu nastupaju TBF, Jinxi, Kiril Džajkovski i očekuje vas još mnogo muzičkih dešavanja…
(MONDO)