Novi Fashion TV kanal - FTV za jugoistočnu Evropu (SEE) počeo je da radi, a 30 odsto programa činiće domaća produkcija.
Predsjednik Pink Media Grupe Željko Mitrović najavljuje da se uskoro može očekivati i 50 odsto programa domaće proizvodnje.
Na konferenciji za novinare, Mitrović je rekao da je novi kanal idealna prilika za kreatore i modele iz regiona jer domaću produkciju emitovaće i međunarodni kanal, pa je to prilika da se i na svjetskom planu promoviše domaća modna industrija.
Program ide 24 časa dnevno, sedam dana u nedjelji, a može da se vidi u svim državama bivše Jugoslavije.
Vlasnik FTV Mišel Adam rekao je da je saradnja sa Pink Media Grupom jedna od najvažnijih i da FTV, sa programom u više od 200 zemalja svijeta, pruža pravu priliku modelima i kreatorima da se predstave, ali i pokrenu zajedničke projekte.
Objašnjavajući širenje lokalnih FTV programa, Adam je istakao da FTV, za razliku od drugih televizijskih kanala ne prenosi "informacije o ratovima, druge loše vijesti ... već je posvećen ljepoti, dobrim osjećajima i dobrim vibracijama".
Adam je najavio i brojna dešavanja u zemljama bivše Jugoslavije, medju kojima i četvoromjesečno krstarenje Jadranom na FTV brodu na kojem će predstavnici modnog svijeta imati priliku da se upoznaju sa turističkim potencijalima regiona.
Glavni i odgovorni urednik novoosnovanog FTV SEE je Igor Todorović, koji je u prethodnom periodu bio modni urednik časopisa "Men's Health" i "Comopoliten".
(MONDO)