Umjesto komentara, uskoro ćete moći da uz pomoć emotikona iskažete šta mislite o nekom tvitu.
Društvena mreža Twitter bi uskoro mogla da implementira upotrebu emotikona kao vid reakcije na neku objavu.
Taj sistem označavanja objava je veoma sličan onom koji se nalazi na društvenoj mreži Facebook još od 2016. godine.
Naime, umjesto dosadašnjih oznaka u obliku zvijezde i srca koji imaju istu svrhu kao Like dugme, korisnici Twitter-a bi uskoro mogli da odreaguju na objave drugih korisnika uz pomoć emotikona. Fotografije Twitter testera, Džejn Mančun Vong ukazuju na to da će korisnici moći da biraju između četiri ponuđene reakcije.
Oni neće iskopirati u potpunosti sistem reakcija sa Facebook-a, obe društvene mreže će imati emotikone koji iskazuju tugu i smijeh, dok će Twitter posedovati i emotikon Cheer (bodriti). Na Twitter-u neće biti ni ekspresije koja iskazuje ljutnju, što je veoma popularan emotikon na društvenoj mreži Facebook. Četvrti i za sada poslednji emotikon je "Hmm" koji predstavlja radoznalost, čuđenje ili da vam je nešto zanimljivo, sve zavisi od konteksta.
Twitter is working on Tweet Reactions view:
— Jane Manchun Wong (@wongmjane)May 28, 2021
“Likes”, “Cheer”, “Hmm”, “Sad”, “Haha”
The icons for the Cheer and Sad reactions are WIP and shown as the generic heart one at the momenthttps://t.co/ZCBhH8z7JRpic.twitter.com/dGqq1CzIis
Ovakvi specifični odgovori, odnosno reakcije su najvjerovatnije odabrane zbog njihove popularnosti. Twitter je otkrio da su tokom 2020. godine među najpopularnijim emotikonima smajli koji plače dok se smije i smajli koji samo plače. TechCrunch je prenio u maju da je Twitter anketirao svoje korisnike o potencijalnoj upotrebi emotikona kao vid reakcije na objave. U galeriji možete da vidite njihove prijedloge u to vrijeme.
Ono što nam je zapalo za oko je to da su razmatrali da implementiraju formu ocjenjivanja objava sa opcijama Agree i Disagree, ali sudeći po posljednjim informacijama od iste su odustali. Slične emotikone je Twitter plasirao i 2015. godine, kao i sistem ocjenjivanja objava 2018. godine, ali te promjene nisu "zaživjele" kod korisnika, pa su brzo odustali od istih.