WRD Sportschau o utakmici PSZ Crvena zvezda

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fudbal

"Sportshau": Nove indicije vezane za meč PSŽ - Zvezda

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

"Ovo ne predstavlja dokaz da je utakmica nameštena, tvrde eksperti, već samo još jednu indiciju", ograđuje se uredništvo ADR/WRD, koje tvrdi da poseduje dokument o promeni kvota pred početak meča, ali koje nije navelo izvor.

Izvor: sportschau.de screenshot

Prvi program nemačkog javnog servisa, TV mreža ARD, emitovala je ove nedelje kratak prilog o, citiramo, "novim indicijama o kladioničarskim manipulacijama u profesionalnom fudbalu".

Konkretno, tiču se sumnji u regularnost utakmice Lige šampiona između Pari sen Žermena i Crvene zvezde, odigrane 3. oktobra u Parizu, a završene rezultatom 6:1.

Kao autor priloga u trajanju od 30 sekundi navedena je ekipa novinara fudbalskog magazina "Sportschau", koji se emituje na televiziji WDR iz Kelna, jednoj od deset regionalnih stanica u Nemačkoj koje ujedinjene predstavljaju "Prvi program" javnog servisa (ARD).

U tekstu objavljenom na online izdanju magazina "Sportshau", koji počinje pitanjem "da li je utakmica Lige šampiona između Pari sen Žermena i Crvene zvezde bila nameštena", navodi se da je "ARD/WDR sproveo istraživanje koje je iznelo nove indicije na svetlost dana".

U tekstu se, potom, navodi manje-više sve ono što je francuski "L'Equipe" objavio dan posle meča, a zbog čega je Crvena zvezda odlučila da tuži tiražni pariski list - "da su ljudi iz UEFA preko doušnika dobili informaciju o mogućem nameštanju rezultata malo pre početka utakmice u Parizu", odnosno da će "jedan čelnik Crvene zvezde uplatiti pet miliona evra na ubedljiv poraz svog kluba".

"Prema informacijama do kojih je došao ADR/WRD", navodi se dalje u tekstu, "UEFA je uverena u verodostojnost navoda dobijenih od pouzdanog izvora", što je takođe moglo da se pročita u seriji tekstova koji su usledili posle meča u francuskoj i srpskoj štampi.

Pogledajte

00:00
PSŽ - Zvezda
PSŽ - Zvezda
Izvor: TV Arena sport
Izvor: TV Arena sport



Tek tada, autori su naveli o kakvim je "novim indicijama" reč:

"Takođe, urednici ARD/WDR televizije poseduju dokument o promeni kvota na ovu utakmicu", piše u delu teksta, koji zapravo objašnjava grafiku koju je publika mogla da vidi u TV programu.

"Ovo je kvota na igru 'pet ili više golova' za ovu utakmicu. Linija pokazuje da su kvote bile konstantne svih 14 dana pred meč, što je ponašanje koje ne ukazuje na bilo šta sumnjivo. Na tačno dva sata pre početka utakmice, kriva (čitaj: kvota, prim. aut) počinje drastično da opada, što ukazuje na veliki broj uplata na jedan isti ishod", objašnjena je kriva u koordinatnom sistemu gde jedna osa predstavlja dane i sate uoči meča, a druga kvotu koju je kladionica odredila za pomenutu igru.

Pogledajte

00:00
Crvena zvezda PSŽ 1:4
Crvena zvezda PSŽ
Izvor: TV Arena sport/MONDO
Izvor: TV Arena sport/MONDO



Potom je dodato...

"Ovo, samo po sebi, ne predstavlja dokaz da je utakmica nameštena, tvrde eksperti, već samo još jednu indiciju".

Ni u video prilogu, ni u tekstu na portalu magazina "Sportschau", nije naveden izvor informacija na osnovu kojih je kreirana "sumnjiva kriva linija".

U poslednjem pasusu, uz podsećanje da je Crvena zvezda odbacila sve optužbe koje je dovode u vezu sa celim slučajem, dodato je da su "u Kabinetu pariskog javnog tužioca potvrdili za ARD da je istraga u toku", što je prvobitno bilo objavljeno još 17. oktobra.

"Francuski list 'L'Equipe' objavio je malo po završetku utakmice da postoji sumnja u regularnost", piše u poslednjoj rečenici teksta sa portala "Sportschau".

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC

loader