Podaci pokazuju da je BYD prodao skoro upola manje vozila od prvoplasirane Tojote i da je zaostao s nešto više od 30.000 jedinica za drugoplasiranim Folksvagenom.
Uprkos tako visokom rangu u julu, mnoge renomirane brendove više brine skok kineskog brenda na osmu poziciju ukupne prodaje.
BYD je u julu prodao 315.600 automobila u poređenju s Tojotinih 651.200 i Folksvagenovih 346.200 jedinica. Nijedan drugi kineski brend nije uspio da uđe na listu prvih 10 brendova, piše Fast Technology.
Međutim, slika u vezi s kumulativnom prodajom za sedam mjeseci tekuće godine, u razdoblju januar-juli, brine renomirane brendove sa 100-godišnjom tradicijom poslovanja čak i više. Uprkos dobrim rezultatima u julu, BYD je uspio da se popne na osmo mjesto ukupne ovogodišnje globalne prodaje, na osnovu plasmana 1,71 milion vozila.
Tako je kineska marka za sedam mjeseci skoro premašila ukupnu 12-mjesečnu prodaju iz 2022. godine (1,8 miliona prodatih vozila), a istovremeno je na putu da nadmaši i prošlogodišnji rezultat kada su isporučili 3,02 miliona elektrifikovanih automobila.
Prodaja drugih kineskih brendova nije bila ni blizu impresivna, mada su oni jaki u okviru grupacije. Međutim, gledajući brojke individualno, "Džili" (Geely) je jedini "upao" u top 20 na svjetskom nivou, budući da je za sedam mjeseci isporučio 577.700 automobila, što je bilo dovoljno za 18. poziciju ispred Džipa i Pežoa.
Prodaja kineskih automobila obično je koncentrisana više u drugoj polovini godine, a biće zanimljivo vidjeti da li će se na ljestvici svjetske prodaje do kraja godine ubaciti još neki kineski brend poput MG-a.
Ovi podaci, međutim, pokazuju da je, uprkos snazi kineskog tržišta automobila, ono i dalje relativno fragmentirano i pored BYD-a, tek treba da postoji brend koji može napredovati na svjetskoj sceni.
(Klix/Mondo)