Poznata njemačka kompanija je svoj novi biznis, uprkos krizi unutar VW grupe, pokrenula u saradnji sa kineskim proizvođačem automobila SAIC, a prvi plod te saradnje je novi električni koncept AUDI E
Prilično neočekivano, u vrijeme kada njegova matična kompanija Volkswagen najavljuje zatvaranje nekoliko fabrika i otpuštanje radnika, poznati njemački proizvođač Audi lansirao je novi brend električnih vozila isključivo namijenjenih kineskim kupcima.
Brend se zove – "AUDI" i ne treba ga miješati sa brendom – "Audi", što baš i nije sasvim originalno. A osim veličine slova, nova marka se razlikuje i po odsustvu prepoznatljivog logoa sa četiri povezana prstena.
Njemačka kompanija je svoj novi biznis pokrenula u saradnji sa kineskim proizvođačem automobila SAIC, a prvi plod te saradnje je koncept AUDI E, koji služi kao demonstrator dizajna i stila budućih elektromobila za kineske kupce.
Ovaj hečbek-karavan sportskih linija karoserije dizajniran je prema ukusu i potrebama kineskih kupaca. Dugačak je 4.870, širok 1.990 i visok 1.460 milimetara i ima međuosovinsko rastojanje od 2.950 milimetara.
A na mjestu gdje smo kod Audija navikli da vidimo dobro poznata četiri prstena, kod modela AUDI E se nalazi svijetleći logo "AUDI", kako na prednjem i zadnjem dijelu vozila, tako i na poklopcima točkova.
I u unutrašnjosti su, takođe, prisutni dodatno osvijetljeni detalji, elementi od drveta i zakrivljeni 4K ekran osjetljiv na dodir. Veliki displej kombinuje funkcije instrument table i infotejnment sistema. Automobil je "opremljen" i glasovnim AUDI Assistant-om zasnovanim na vještačkoj inteligenciji i AUDI Control ekranom osjetljivim na dodir.
Koncept AUDI E je zasnovan na novoj naprednoj digitalizovanoj platformi (Advanced Digitized Platform), koju je njemački Audi razvio u saradnji sa SAIC-om. Za pogon su zadužena dva elektromotora koja obezbjeđuju ukupnu snagu od 764 "konja" i obrtni momenat od 800 Nm. To je više nego dovoljno za ubrzanje do 100 km/h od 3,6 sekundi.
Baterija kapaciteta 100 kWh obezbjeđuje domet do 700 kilometara, mjereno po kineskom CLTC ciklusu, a zahvaljujući punjenju od 800 volti, za samo 10 minuta na punjaču, baterija se može dopuniti za još dodatih 370 kilometara vožnje.
Novi AUDI planira da, od sredine 2025. godine, na kinesko tržište lansira tri različita električna modela, i to u srednjem i segmentu velikih vozila.
(MONDO/SmartLife)