• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mediafest: Od brendiranja gradova do Facebooka!

Prvog dana Mediafesta učesnici su slušali predavanja Emira Kusturice, Ivana Stankovića i Daniela Ackermanna.

 Mediafest: Od brendiranja gradova do Facebooka! Izvor: MONDO

Dvostruki dobitnik "Zlatne Palme" filmskog festivala u Kanu režiser Emir Kusturica pričao je o brendiranju i Drvengradu  na Mećavniku u Mokroj Gori koji je postao prepoznatljivo mjesto o kojem se govori i piše u svim medijima. Posebno je opisao projekat Kamengrada u Višegradu koji će biti izgrađen uz most Mehmeda paše Sokolovića.

"Današnja tema je brendiranje, pojam koji prezirem iz dubine duše. Pošto taj pojam pod svojim kišobranom ima još najmanje 5-6 podpojmova  prihvatio sam da pričam o onom što znam, a to je kako čovjek djeluje u prostoru i kako formalizuje prostor. Poslije Drvengrada gradim i drugi grad i to će biti lanac gradova koji izražavaju moje renesansne ideje. To je dobra šansa da se malo praktikuje ideja o tom šta su gradovi", ispričao je Kusturica.

Na predavanju je sa simpatijama govorio o Višegrađanima koji bi trebali da otkriju da je put u opštinu procedura i protokol gdje  "ne mogu izaći iz auta i parkirati na travnjak pa preko žive ograde ući  do načelnika". On je izrazio nadu da će ljudi u Višegradu otkrivati jedan renesansni prostor koji mu nije pripadao zbog istorijske nevolje.

"Made in je mrtvo, made by živi"

Do 2015. godine tri milijarde ljudi koristiće Internet, a sa 97 odsto korištenje će spasti na 80 odsto u korist mobilnih uređaja. Takođe, u naredne tri godine 14 puta više će se koristiti VIDEO saobraćaj.

Ivan Stanković, vlasnik  agencije Communis it Beograda i pionir oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije čiji su klijenti "Sony", "Toyota", "Britsih airways", "Procter i Gamble", prenio je učesnicima Mediafesta iskustva iz e-dvertisinga.

"Možda najveće promjene nastale u oblasti komuniciranja, gdje ono što je važilo prije par godina, sada je apsolutno nebitno. Nužnost promjena je evidentna, jer realnost je surova: ili se promjeni ili nestani", savjetovao je Stanković, koji današnji marketing opisuje kao "čisti darvinizam" na djelu.

"Granice se brišu, a sve je teže biti drugačiji. Kompanije se bore za pažnju i udio, a MADE IN je mrtvo dok živi MADE BY", naveo je Stanković.

Princip uspjeha u e-devertisingu, prema njegovom mišljenju, leži u 4 E : Excess (privući pažnju), Entertainment (zabaviti), Emotion (izazvati emociju) i Engagmentu (posvećenosti).

A, šta sa brendom na Facebooku?


Za nekoliko godina, Facebook je postao globalni fenomen sa više od 600.000.000 aktivnih korisnika. Prosječan Facebook korisnik provede skoro sat vremena na socijalnoj mreži.

Daniel Ackermann Internetom se bavi skoro deset godina, a 2009. osniva "IStudio", prvu kompaniju u Hrvatskoj specijalizovanu za razvoj prisutnosti na društvenim mrežama.

Dobro održavanje Facebook stranica, sakupljanje što više "lajkera" i dobra promocija ključ su uspješnog brendiranja na Facebooku.

"Morate stalno biti ažurni na vašim stranicama i razgovarati sa korisnicima, ali i u tome budite umjereni i ne stavljajte previše na vašu Facebook stranicu", naveo je Ackermann naglašavajući da je ova socijalna mreža bitan kanal za komunikaciju brenda sa jedne i potencijalnih korisnika sa druge strane.

Drugog dana Mediafesta takođe su zanimljivi predavači i teme. Dolaze nam Denis Latin, Olivera Kovačević, Karim Rashid ali i brojna druga poznata imena.

(I. Š. - G. A. /MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop