Dugoočekivana zamisao čelnih ljudi koji predstavljaju online video servis YouTube, konačno je postao stvarnost.
Umjesto desetominutnih trejlera, "sledbenici" ovog video servisa uskoro će biti u mogućnosti da gledaju cijele filmove i serije.
Nakon saradnje s CBS-om, koji je online video servisu donio mogućnost emitovanja televizijskih serija ove televizijske kuće, YouTube je potpisao ugovor i sa kompanijom Metro Goldwin Mayer.
Kao rezultat novoostvarene saradnje, MGM će, za početak, na posebnom kanalu na online video servisu YouTube postaviti epizode serije "Američki gladijatori", a zatim i dugometražne filmove "Buletproof monk", "The magnificent seven" i druge.
Na YouTube su mnoge televizijske kuće već postavile sopstvene kanale, ali su ih do sada koristile samo za objavu desetominutnih ili kraćih video trejlera, tako da je ovo prvi put sa se dugometražni filmovi postavljaju legalno.
U oktobru YouTube, odnosno Google kao vlasnik ovog servisa, postigao je dogovor sa multimedijskom kućom CBS, čime su na njegove stranice dospjele serije poput "Zvjezdanih staza" i "Beverli Hils".
Takođe, i Digital Music Group, digitalni distributer muzike, filmova, televizijskog sadržaja i video kataloga, potpisao je sporazum koji će omogućiti pristup određenim filmskim i televizijskim sadržajima, ali i dijelovima njihovog muzičkog kataloga.
(MONDO)