Svirka za sve reklamoždere, "Copyright" će nastupiti u "Noći reklamoždera".
Kruna ovogodišnje manifestacije “Noć reklamoždera”, koju će 29. maja na banjalučkoj tvrđavi “Kastel” organizovati “Metromedia” u okviru Prvog festivala medija u BiH “Mediafesta”, zasigurno je nastup dua “Copyright” .
„Internacionalni DJ produkcijski duo iz Londona, Sam Holt i Gavin Mills, neizostavan su začin svakom prestižnom partiju u svijetu, a dašak house vibracija prenijeće na sve one koji budu dio ’Noći reklamoždera’.
Upravo zbog ovakvih zavidnih epiteta odlučili smo da naše goste počastimo svirkom za nezaborav“, rekla je PR „Mediafesta“ Miljka Brđanin Babić.
„Copyright“ spada u red super lige svjetskih izvođača house muzike, a svim posjetiocima “Kastela” poručuju da ih očekuje nesvakidašnji spektakl i nezaboravan provod koji će trajati cijelu noć.
Potpisuju se kao “Defected”, a do sada su izdali više od 20 singlova, njihove pjesme pojavile su se na preko 100 kompilacija i miksova. Izabrani su da miksaju album “Ibiza in The House”, njihov prvenac “Vision and Voices”, proglašen je za album godine, a njegovo objavljivanje ispratila je svjetska turneja za koju se tražila karta više.
Podsjetimo, „Noć reklamoždera“ po svjetskoj licenci “The Night of the AD Eaters” održaće se na tvrđavi Kastel 29. maja u 21 čas u organizaciji „Metromedie“.
Zaljubljenici u svijet reklama imaće mogućnost da vide najbolje reklame iz svih krajeva svijeta kombinovanjem dva specijalna programa: Best of Adeaters, 2009. & SuperStars of Ads – najbolje reklame sa najpoznatijim svjetskim zvijezdama sedme umjetnosti. Nakon trosatnog programa slijedi nastup “Copyright”.
(MONDO)