• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Čokolada sa lukom, praline sa senfom

Na 41. sajmu slatkiša i kolača (ISM) u Kelnu, oko 1.500 izlagača iz 64 zemlje pokazali su svoje slatke i slane proizvode.

 Čokolada sa lukom, praline sa senfom Izvor: MONDO

Sladokuscima su razne čokoladne kreacije, fina peciva, grickalice i sladoledi pružili zadovoljstvo na najvećoj svjetskoj smotri prehrambene industrije ove vrste.

Prvi put se na Sajmu predstavila zemlja partner Njemačke. To je bila Turska, koja je na brojnim štandovima pokazala svoje poslastice.

Prodaja slatkiša u Njemačkoj je prošle godine opala za jedan odsto. Proizvođači se dovijaju na razne načine da vrate kupce. Pokazana je lizalica oko koje djeca ne moraju da se muče ližući, jer se povlačenjem konca sama okreće.

Proizvođači čokolade i dalje istražuju granice uvrnutih kombinacija. Ove godine su hitovi čokolada sa kiselim kupusom i lukom, čokolada sa karamelizovanim sjemenom senfa i masline u bijeloj čokoladi.

Italijanska firma prodaje pekorino (ovčiji) sir sa komadima čokolade. Očigledno poštuju pravilo da je sve ukusnije sa magičnim slatkišem.

Švajcarski proizvođač je pripremio "CO2 neutralnu" čokoladu, koja ne doprinosi emisiji gasova i efektu staklene bašte.

Prema njihovim istraživanjima prilikom proizvodnje 100 grama bijele ili crne čokolade emituje se ista količina ugljen-dioksida koliko ispusti i automobil kada pređe kilometar, pa su napravili proizvod koji je u skladu sa politikom očuvanja šuma.

Sve je teže biti drugačiji od konkurencije. "Ickx čokolaterija" napravila je neobične praline punjene ili kozijim sirom i senfom, ili kiselim mlijekom i buđavim sirom.

"Kafa za pojesti", proizvod njemačke kompanije "Vibold", ima tri varijante: makijato, tofe i kapućino. Fil sa ta tri ukusa ubačen je u slasnu školjku od čokolade.

Namjera proizvođača je bila da glavna asocijacija kupcu bude "kafa za ponijeti", piše "Dojče vele".

Kompanija "Štorc" iz Tutlingena našla je kombinaciju fine mliječne čokolade i filozofske mudrosti. Očekuju da se kupci emotivno vežu za proizvod, koji ima šta da ponudi i tijelu i duši.

Zdrave grickalice su takođe trend - tu su štapići od povrća i kikiriki iz bolivijskih prašuma.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop