• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tata i ja vozimo isto - BMW, "mečku" i "audi"

Njemački proizvođači premijum automobila "Audi", BM i "Mercedes" se već danas bore i za kupce sutrašnjice i to specifičnim proizvodima za djecu.

 Tata i ja vozimo isto - BMW, "mečku" i "audi" Izvor: MONDO

"Od skutera na pedale, preko mini replika pravih modela automobila, pa sve do plišanih medvjedića u trkačkim odijelima. Djeca se tako povezuju sa tržištem", objašnjava za "Dojče vele" Jan Vizeke, profesor Rurskog univerziteta u Bohumu.

"Velike njemačke marke automobila u čitavom svijetu imaju i veliki potencijal za identifikaciju i kao statusni simboli. Oni su kao stvoreni za prenošenje te identifikacije i na sljedeću generaciju. Za obezbjeđenje potražnje je važno i čuvanje kruga kupaca odanih jednoj firmi. Postoje porodice u koje je lakše usaditi ideju neke automobilske marke od porodica u kojima ta marka nema nikakvu tradiciju.“

Zato proizvođači ne nude samo minijaturna, dječija, izdanja automobila koje roditelji drže u garaži - BMW, na primjer, nudi električne modele koje mogu da voze djeca starija od tri godine. Cijena: oko 400 evra.

Audi nudi smanjenu verziju modela 'auto union C' iz tridesetih godina prošlog vijeka, koji ima mijenjač sa sedam brzina, hidraulične kočnice i instrument tablu od drveta. Cijena: 9.700 evra.



Dirk Nojburg iz BMW-a objašnjava kako se to radi na primjeru dječijeg bicikla. "Prodaje se u crvenoj i plavoj boji, za djevojčice i dječake. U početku može da se koristi kao biciklić bez pedala, a zatim, u okviru čitavog paketa, mogu da mu se ugrade i pedale i lanac, tako da dijete od prvog stupnja pa do pravog bicikla sve može da nauči.“

Do starosti od šest godina, ovaj BMW model bicikla praktično raste zajedno sa djetetom. Kako "Mercedes", tako i "Audi" i BMW zahvaljujući ovakvim artiklima svake godine ostvaruju dvocifrenu milionsku dobit.

"To me ne čudi. To funkcioniše kao neka vrsta pozitivne veze između automobila i novog pratećeg proizvoda, i omiljenost tog proizvoda se očigledno prenosi i na imidž same marke automobila", kaže profesor Jan Vizeke.

A proizvoda je sve više. "Audi" je nedavno izbacio na tržište stoni fudbal koji košta 13.000 evra. Ideje za prateće proizvode očigledno ni izdaleka nisu iscrpljene.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop