Crna Gora mora da unapredi cenovnu konkurentnost kada je reč o turizmu, jer postaje preskupa, ne samo u smeštaju, već i u svim pratećim uslugama, ocenili su iz Centralne banke (CBCG).
Izvor: MONDO/Predrag Vujić
Predstavnici CBCG su kazali da je pouzdanu procenu prihoda od turizma u ovoj godini nemoguće dati dok ne stignu zvanični podaci iz jula i avgusta, ali da Crna Gora mora unaprediti cenovnu konkurentnost, piše Pobjeda.
“Veoma je značajno da unapredimo cenovnu konkurentnost, jer Crna Gora postaje
preskupa. Nije u pitanju samo cena smeštaja, već i svih ostalih pratećih usluga koje postaju glavna stavka na strani izdataka. Moramo shvatiti da smo svi deo jednog paketa turističke ponude”, upozorili su iz CBCG.
Oni smatraju da je neophodno da Crna Gora unapredi cjenovnu konkurentnost, jer bi u suprotnom mogla izgubiti turiste, ali i trku sa drugima.
“Visoke su cene parkinga od dva evra po satu u noćnim satima u Budvi. Visoke su cene ležaljki i suncobrana, koje na nekim plažama dostižu i 20 evra. Visoke su i cene pića. To nas dovodi u situaciju da gubimo turiste”, kazali su predstavnici CBCG, a prenosi mondo.me.