Reklama "Minakve" proglašena je za najbolju u 2008. godini, na prvoj večeri Noći reklamoždera u beogradskom Centru "Sava".
Hiljade obožavatelja duhovitih i zanimljivih reklamnih spotova pogledalo je više od 500 reklama, tokom šest sati programa uz razne zabavne "pauze".
Program je tradicionalno počeo paljenjem reklamožderske baklje, simbola kreativnosti i ideja. Tomasu Ekliju u paljenju plamena pomogli su mladi volonteri predstojeće Univerzijade.
Prikazani su spotovi iz 52 zemlje, a pobjedničkom timu "Lio Barnet" nagradu je uručila predstavnica "Masterkarda" Jelena Tošić, za Minakvinu reklamu "Telefon".
Priznanje "Brend Srbija", za najljepšu promociju Srbije u svijetu, dodjeljeno je našem plivaču Miloradu Čaviću.
Posjetioci su uživali u "takmičarskom programu", ali i specijalnim osvrtima na najseksi reklame proteklih godina, advertajzingu Hong Konga, najzanimljivijim reklamama UN, fudbalskim spotovima...
Proslavljeno je i šest decenija sportskog brenda "Puma", uz spektakl vrhunskih akrobata.
Ako ste propustili veselo "proždiranje reklama", posjetite Centar "Sava" u petak uveče, kada će se održati drugo veče Noći reklamoždera.
(MONDO)