Milioner naredio svim zaposlenima u svom lancu prodavnica da glasaju za njegovu ćerku na izboru za Mis Engleske.
Filip Dej, vlasnik edinburškog lanca radnji "Vulen mil", poslao je email svim svojim zaposlenima u kom im naređuje da na Internetu glasaju za njegovu ćerku Kirsti (18).
"Neophodno je i očekujem da svaka radnja dnevno pošalje najmanje deset glasova. Ovo se odnosi na sve zaposlene", napisao je Dej.
Pošto je Dej vlasnik više od 500 radnji, Kirsti je na Internet glasanju dobila glasova koliko ostalih 59 kandidatkinja zajedno.
Zaposleni u "Vulen milu" rekli su za "Dejli mejl" da je vlasnik istu metodu primijenio i prije nekoliko mjeseci, kada se Kirsti takmičila na jednom drugom izboru lepotica i pobijedila zahvaljujući tim glasovima.
Predstavnici lanca prodavnica saopštili su da je email bio "povjerljiv", i da nije trebalo da procuri u javnost.
Organizatori izbora za Mis Engleske rekli su za "Dejli mejl" da Dejev pristup jeste agresivan, ali da ne predstavlja direktno kršenje pravila izbora.
(MONDO)