Poslije grudnjaka za uzgajanje pirinča, grudnjaka sa solarnim panelima i grudnjaka za suši, u Japanu je promovisan i "turistički" grudnjak.
Nazvan "Yokoso Nippon Bra" (Dobrodošli u Japan), grudnjak daje informacije o mjestima koje obavezno treba posjetiti u toj zemlji, prenijela je agencija Ansa.
Pritiskom na jedno od tri pulsirajuća dugmeta na grudnjaku plave boje, osoba koja ga nosi dobiće poruku dobrodošlice na tri jezika - engleskom, korejskom i kineskom.
U sredini ovog neobičnog brushaltera je prorez u koji se može postaviti šest različitih fotografija najpoznatijih japanskih turističkih atrakcija poput planine Fuđi ili tokijskog budističkog hrama Senso-đi. Ovaj komad donjeg veša je poslednji u seriji ekstravagantnih grudnjaka koje poznata svjetska kompanija Trijumf predstavlja u Tokiju dva puta godišnje, u vidu promotivnih prototipa koji nisu dostupni u prodaji.
(Tanjug)