Američki glumac Brus Vilis pojaviće se, zajedno sa još nekoliko poznatih ličnosti, u jednoj od najskupljih televizijskih reklama svih vremena.
Reklamnu kampanju vrijedu devet miliona funti (9,5 milion evra) pokrenulo je britansko osiguravajuće društvo Norvič junion kako bi javnosti saopštilo promjenu imena u Aviva.
U reklamama će se, pored Vilisa, pojaviti i poznata australijska manekenka El Mekfirson, američki roker Alis Kuper, bubnjar Bitlsa Ringo Star, kao i nekoliko drugih poznatih ličnosti kojima je zajedničko to što su svi promijenili ime prije nego što su postali slavni.
Tako saznajemo da je pravo ime junaka filmova "Umri muški" Volter Vilis, da se Ringo Star rodio kao Ričard Starki, da se "otac metala" Alis Kuper u mladosti odazivao na ime Vinsent Dejmon Furnije, a da se manekenka El Mekferson zvala Elionor Gou prije nego što je skratila ime i preuzela očuhovo prezime.
Reklame će početi da se emituju odmah nakon Božića, mada Norvič junion neće promijeniti ime u Aviva u Velikoj Britaniji sve do juna 2009. godine.
Kompanija već posluje pod imenom Aviva u više od 20 zemalja Evrope, Sjeverne Amerike i Azije.
"Nova reklamna kampanja saopštava promjenu našeg imena na dinamičan i uzbudljiv način, signalizirajući početak jednog još boljeg poslovanja", kazao je šef marketinga kompanije.
Dosad najskuplja reklama, koja je koštala 18 miliona funti, bila je reklama za parfem "Šanel 5", u kojoj su se pojavili holivudska zvezda Nikol Kidmen i mladi brazilski glumac Rodrigo Santoro.
(Tanjug)