Projekat "M-uprave" građanima će olakšati prevazilaženje administrativnih prepreka.
Korisnici kompanije Telekom Srbija u Inđiji, koji su registrovani za mobilna plaćanja, moći će da putem Internet ili wap MONDO portala naruče dokumenta iz ponude opština uključenih u taj sistem.
U ovom trenutku moguće je naručivanje izvoda iz matične knjige rođenih u opštini Inđija, a očekuje se proširenje i na druge opštine i druga dokumenta.
Predsednik opštine Inđija Goran Ješić istakao je, na konferenciji za novinare održanoj u utorak, da je Telekom Srbija prepoznao važnost elektronske uprave i razvio novu uslugu koja predstavlja budućnost u odnosima građana i javne administaracije.
On je naglasio da projekat "M-uprava" omogućava kvalitetnu uslugu poreskim obveznicima, drastično smanjuje korupciju i omogućuje transparentno poslovanje administracije.
Generalni direktor Telekoma Srbija Branko Radujko rekao je da je ta kompanija, pored standardnog tržišnog nadmetanja, opredeljena i za podizanje opštih razvojnih performansi društva i državne uprave u Srbiji.
On je ukazao da projekat "M-uprave" treba da olakša prevazilaženje administrativnih prepreka građanima i investitorima i dodao da je to brz i jednostavan načina da se dođe do izvoda iz matične knjige rođenih, a do kraja maja to bi trebalo da bude prošireno i na druga dokumenta.
Za korišćenje usluge "M-uprave" potrebno je da se korisnik u banci registruje za servise mobilnog plaćanja i da bude korisnik Dina card platne kartice.
Dokumenta se mogu naručiti preko MONDO wap portala odlaskom u podmeni "Ekstra" ili MONDO web portala odlaskom u podmeni "Interakcija".
Usluga "M-uprave" naplaćuje se 10 dinara plus PDV i za postpaid i za prepaid korisnike, a za obradu zahteva u banci usluga se naplaćuje 15 dinara sa Dina card računa.
(Tanjug/www.mtsmondo.com)