Korisnici statuse na društvenim mrežama najčešće ažuriraju krajem radne nedjelje.
![Petak - dan za društvene mreže Petak - dan za društvene mreže](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Dva nezavisna istraživanja tržišta pokazala su da korisnici smatraju da je kraj radne nedjelje idealan trenutak da se posvete ažuriranju statusa na Facebooku i Twitteru.
Agencija Buddy Media sprovela je istraživanje tržišta tokom kojeg su analizirane Facebook pages više od 200 klijenata tokom 14 dana, a rezultati su pokazali da su korisnici četvrtkom i petkom za 18 odsto aktivniji na Facebooku nego početkom nedjelje, prenosi Mashable.
Istovremeno, Adam Bejn koji radi za Twitter je na konferenciji posvećenoj oglašavanju u doba digitalnih tehnologija, objavio podatak da se korisnici tweetovima najviše bave u petak.
Izgleda da zanimanje korisnika za događanja u svijetu i komentare na društvenim mrežama, raste sa približavanjem vikenda, što je i prirodno jer se ljudi polako "isključuju" iz posla i pripremaju za slobodne dane koji slijede.
(MONDO)