Izvršni direktor Sony korporacije izvinio se zbog "neugodnosti i briga" koje je donijela hakerska provala u bazu ličnih podataka više od 100 miliona korisnika PlayStation Networka.
Šef japanskog tehnološkog giganta Hauard Stringer nastojao je da preko svog bloga učvrsti poljujano povjerenje korisnika rekavši da je Sony sada usredsređen na istragu i popravku štete koju su nanijeli hakeri.
"Apsolutno smo posvećeni tome da potpuno obnovimo servis i njegovu bezbjednost, i da nagradimo vaše strpljenje", napisao je Stringer na blogu. To je ujedno prvo njegovo obraćanje javnosti otkako je Sony zatvorio PlayStation Network.
Prema Stringerovim riječima, "nema potvrđenih dokaza" da su ukradene informacije zloupotrebljene.
Stringer je priznao da je Sony bio spor u obavještavanju korisnika da je došlo do provale u bazu ličnih podataka, i rekao da se radi o "pitanju koje je fer". Čim je kompanija otkrila potencijalne razmjere problema, suspendovala je rad mreže i unajmila stručnjake da pomognu, dodao je on.
Iako je Sony još 19. aprila počeo da istražuje neuobičajenu aktivnost na PlayStation Networku, korisnici nisu obaviješteni o problemima sve do 26. aprila.
Prema Stringerovim riječima, "forenzičke analize su komplikovan proces koji uzima vrijeme, a hakeri čine sve što je u njihovoj moći da prikriju svoje tragove".
(Beta)