Prepoznatljiva Nokia melodija trebalo bi da dobije novu verziju. Prijedlozi mogu da se šalju do 2. oktobra.
![Komponuj novu Nokia melodiju Komponuj novu Nokia melodiju](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
"Nokia", u saradnji sa kompanijom "AudioDraft", traži melodiju koja je "svježa, ekspresivna, originalna i kreativna, a opet prepoznatljivi dio brenda, i ne duža od 30 sekundi", piše u saopštenju finske kompanije.
Svi učesnici su ohrabreni da eksperimentišu starijim i novijim Nokia melodijama i naprave sopstveni muzički komad, zvuk ili aranžman.
Pet kompozicija koje dobiju najviše glasova, zapravo lajkova, kvalifikovaće se za finale, a dodatnih pet će izabrati žiri koji će tada odlučiti o pobjedniku.
Žiri će činiti prepoznatljiva imena muzičke industrije kao što je jedan od osnivača Audio Brending akademije Kai Broner, ili direktor za brend i marketing komunikacije u kompaniji Sound Cloud Mark Đuings.
Pobjednička melodija biće uključena na odabranim modelima koje će Nokia predstaviti 2012. godine, a biće dostupna i na Ovi Store servisu i Brand Booku kompanije Nokia.
Autor najbolje kompozicije će osvojiti novčanu nagradu od 10.000 američkih dolara, dok će pet finalista osvojiti po 1.000 dolara, a melodije će im takođe biti postavljene na Ovi Store servisu.
Prepoznatljiva Nokia melodija nastala je iz kompozicije “Grand Vals” Franciska Tarega (1852-1909), a prvi put je predstavljena kao melodija zvona za mobilni telefon 1994. godine sa modelom telefona 2100.
Od svog nastanka, ova melodija postala je jedna od najčešće korišćenih i njom su se oglašavale stotine miliona Nokia telefona, a prema procjenama ona se čuje više od milijardu puta svakog dan, navodi se u saopštenju kompanije Nokia.
(MONDO)