Mladi Novosađani izumili jedinstven program koji omogućava poslodavcima i roditeljima ograničen pristup mreži.
![Novosađani vas "skidaju" sa Facebooka Novosađani vas "skidaju" sa Facebooka](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Novosađani Marko Vujatović (26), Nebojša Vislavski (27) i Tomislav Kukić (29) napravili su spasonosni program za zavisnike od Facebook. Njihov izum - FB limiter, koji delimično ili u potpunosti može da blokira nalog, do sada je preuzelo više od 150.000 ljudi.
"Onima koji sate i sate provode na Facebooku, a takvih je sve više, teško je da sami prekinu pristup svom profilu. Zbog toga smo došli na ideju da napravimo program koji će lako i brzo, sa samo nekoliko klikova, zavisnicima pomoći da reše problem", kaže za "Novosti" Marko Vujatović, marketing menadžer i jedan od osnivača programa.
Program namijenjen poslodavcima i roditeljima - onima koji svojim zaposlenima i djeci žele da ograniče pristup toj mreži, ali i osobama koje žele da kontrolišu same sebe, jednostavno se koristi. Sem prve opcije koja se ne naplaćuje, preuzimanje ostale tri košta 10 dolara.
"Postoje četiri opcije. Prva - Normal Lock, omogućava blokiranje jednim klikom i može da se preuzme besplatno sa internet stranice www.facebooklimiter.com. Druga opcija - Time Lock, omogućava blokiranje u određenom periodu, što naročito može da koristi radnicima koji u vreme pauze mogu da odblokiraju nalog i budu na mreži.
Treća opcija - Duration Lock ograničava pristup nalogu od jednog do deset časova dnevno. To znači da roditelji svakodnevno mogu da ograniče djeci korišćenje Facebooka, na primjer na sat, posle čega se profil gasi", kaže Marko.
Četvrta je opcija - Total Lock, koju ni sam korisnik ne može da odblokira i koja traje maksimalno sedam dana.
Inače, FB limiter ima i funkciju blokade sajta Youtube za koji vlada manje interesovanje nego za blokadu i odvikavanje od Facebooka.
Nebojša, Marko i Tomislav najavljuju besplatnu aplikaciju koja će omogućiti poslodavcima u firmama da otkriju koje sajtove zaposleni najviše posećuju.
"Poslodavci će dobijati dnevni, nedjeljni ili mjesečni izvještaj sa brojem časova i spiskom top-10 sajtova na kojima su zaposleni, u tom periodu, provodili najviše vremena."
(MONDO)