• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

WMF: Medijski prvoligaši, TBF i zabava do zore

Mjesto- Rovinj. Mjesec- septembar. Glavno dešavanje-Weekend Media Festival.

 WMF: Medijski prvoligaši, TBF i zabava do zore Izvor: MONDO

Istarski gradić Rovinj i ovog septembra odiše festivalskim duhom, a na ulicama se "sudarate" sa posjetiocima koji nose obojene narukvice i akreditacije. Naravno, riječ je o još jednom Weekend Media Festivalu (WMF) u Staroj tvornici duhana Rovinj.

Staro mjesto, a novi predavači -i to u najvećem broju do sada. Bogata je satnica predavanja na kojima možete čuti šta je novo u svijetu medija od regionalnih medijskih i komunikacijskih prvoligaša, a ovaj put dodali su još jedan razlog zbog čega je neopravdan izostanak sa Weekend Media Festivala – prodaja medijskog sadržaja.

Nimalo lak zadatak nisu imali organizatori, koji su uoči festivala istakli da je teško ponoviti uspjeh od prošle godine.No, prva dva dana ispunila su njihova, ali i očekivanja učesnika. U tri dvorane održalo se 15 predavanja, radionica i panel diskusija, a prisutni su se trudili da posjete što više od ponuđenog programa.

I Mondo je ove godine na WMF.-u , gdje smo u petak obišli nekoliko predavanja. Krenimo redom.



Jedan od top marketing menadžera Sasha Savić otvorio je četvrti Weekend Media Festival. Karijera ovog kreativca gotovo je idilična pa se tako može pohvaliti da je radio u najboljim medijskim agencijama svijeta s vodećim multinacionalnim kompanijama. Na predavanju je pričao o razvoju internetske tehnologije preko Googlea, Facebooka…

O budućnosti mobilnog video sadržaja govorio nam je Stefan Jenzowski, direktor i potpredsjednik kompanije SIEMENS communication Media and Technology Austria, a posebno smo se “zabavili” na panel diskusiji Oglašavanje 2020 gdje je direktor sarajevske “Fabrike” Senad Zaimović učesnicima pustio klip “Da me vidi babo” kao primjer advertisinga pića Jeger.

Zaimović je skeptičan oko uticaja tehnologije na oglašavanje, jer smatra da se samo mijenjaju platforme. “Svejedno je hoće li print na papiru nestati, ostaće print na monitoru, jer je sigurno da digitala preuzima sve”, kaže Zaimović.

U zadnjih godinu dana, njegova je procjena, dogodilo se više promjena nego u 47 prethodnih godina njegovog života.

Za uspjeh u današnjem svijetu digitalnih medija potrebno je pratiti trendove te prilagoditi sadržaje raznolikoj publici, zaključak je predavanja o Budućnosti besplatne televizije koje je sponzorisala RTL grupacija. Jedno od najzanimljivijih predavanja imao je Richar Jakab iz Red Bull Media Austria koji je dao uvid u poslovne segmente medijske kuće u kojoj radi.

U petak je prikazan i film Igora Stoimenova “Novo vreme”, o jednoj od najvećih kulturnih revolucija krajem sedamdesetih “NOVI VAL”. Riječ je o umjetničkom pravcu koji je okupio mlade i kreativne ljude iz Ljubljane, Rijeke, Zagreba, Beograda i Novog Sada sa jednim ciljem: da vide kako daleko mogu ići u provokaciji političkog establišmenta. U filmu učestvuju: Srđan Šaper, Darko Rundek, Vlada Divljan, Koja, Srđan Gojković Gile...

Partiji WMF-a su posebna priča, i oni su top tema danima i nakon završetka festivala. Poslije dana zbijenog rasporedom predavanja, medijski svijet u petak se preselio na Bloody Good Party gdje su nam plesnim tačkama i nastupom TBF-a osigurali “krvavo dobar provod” na zabavi koja je trajala nekoliko sata iza ponoći.

Trećeg dana WMF-a očekuje nas još mnogo dobrih predavanja, nastup grupa JINX, Zemlja Gruva I popularnog makedonskog DJ-a Kirila Džajkovskog.

(I.Š.MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS