Muškarci smartphone modele više koriste za zabavu, a žene ih prije svega koriste da bi komunicirale sa prijateljima.
Žene su angažovanije od muškaraca na društvenim mrežama i sklonije su upotrebi smartphone modela, pokazali su rezulati istraživanja konsultantsko-revizorske kompanije "Dilojt", prenijeli su danas francuski elektronski mediji.
Istraživanje sprovedeno u Americi, Kanadi, Japanu, Brazilu, Njemačkoj i Francuskoj na 14.000 žena, pokazalo je da, iako je televizor i dalje omiljen medij žena, one pokazuju veću tendenciju od muškraca da paralelno koriste i veb, Facebook i mreže za slanje trenutnih poruka i SMS.
U Francuskoj, na primjer, 73 odsto žena koristi društvene mreže, trenutne poruke i SMS za komunikaciju sa porodicom i prijateljima, dok je 68 odsto muškaraca privučeno tim digitalnim uslugama.
Istraživanje je pokazalo i da muškarci više koriste "pametne" telefone za zabavu, a žene prije svega za komunikaciju i da one više upotrebljavaju društvene mreže jer smatraju da im olakšavaju komunikaciju sa većim brojem prijatelja, što ne bi mogle da nisu "onlajn".
(Tanjug)