• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovakve slike ne stavljajte na Facebook!

Fotografije na kojima pretjerano "pozirate", pokazujete trbušnjake na plaži ili svoj novi auto neće privući nove prijatelje, već će imati suprotan efekat.

 Ovakve slike ne stavljajte na Facebook! Izvor: MONDO

Istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da profil-fotke za koje mnogi smatraju da će im donijeti više Internet "prijateljstava" zapravo odbijaju ostale, piše "Dejli mejl".

Među njima su pretjerano "pozerske" fotografije, slike sa plaže ili fotografije automobila. Njihove vlasnike su anketirani ocijenili kao pretjerano uobražene, zaljubljene u same sebe ili kao materijaliste.

Za formiranje trajnog mišljenja o nečijem karakteru na osnovu profil-slike ili samog profila na društvenoj mreži potrebno je manje od pet minuta, dok uživo osobu procijenimo za devet i po minuta, dodaje list.

Istraživanje koje je sprovela firma za analizu imidža na društvenim mrežama "Repjutejšn 24/7" pokazalo je i da više od 60 odsto ljudi trajno mišljenje formira na osnovu profil-slike.

Anketiranima je pokazano 18 različitih slika kakve se najčešće nalaze kao glavne na profilima, među kojima su slike djevojaka i mladića sa plaže, u noćnim izlascima, pored "dobrih" automobila i druge.

Oni su negativno ocijenili "pozerske" fotografije, a pozitivan glas dali slikama na kojima su ljudi sa prijateljima u prijatnim okolnostima, ne u noćnom klubu uz potoke alkohola, za koje mnogi korisnici Interneta smatraju da pokazuju njihovu ljubav prema društvenosti i izlascima.

Dobre ocjene dobili su i jednostavni portreti sa iskrenim osmijehom, slike sa djecom ili sa vjenčanja. Ako ste na profil stavili sliku u kojoj ste u strastvenom zagrljaju sa partnerom ili se razuzdano ljubakate, znajte da će vam i to donijeti lošu ocjenu okoline.

Istraživanje je utvrdilo da korisnici društvenih mreža loše reaguju i na profil-slike koje su digitalno dorađivane do neprepoznatljivosti, ali i slike likova iz crtaća.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS