Saznajte šta najviše privlači pogled ljudi koji pregledaju vaš profil na društvenim mrežama.
Naučna kompanija koja sprovodi istraživanja fokusa ljudskog pogleda ujedinila se sa sajtom Mashable, koji prenosi vijesti o društvenim mrežama, da bi sprovela istraživanje koje pokazuje šta najviše gledamo na nečijem profilu.
Na "Fejsu", očekivano, posjetilac najprije gleda u sliku na profilu. Odmah za njom je lista prijatelja, a sav sadržaj koji se nalazi niže na stranici, kao što su statusi, linkovi ili fotografije koje vi ili vaši prijatelji kačite na "zid", uopšte ne privlače pažnju. Isto važi i za Google+.
Na Twitteru ne važi pravilo da su stariji postovi nezanimljivi, pa će na toj mreži posjetilac često "skrolovati" do kraja da bi pročitao šta ste pisali.
Na sajtu LinkedIn, posjetilac neće odmah pogledati u vašu sliku, već će prvo pročitati koja vam je poslovna titula, a zatim će gledati fotografiju i ostale podatke.
U istraživanju je učestvovalo 30 osoba oba pola, koji su pregledali profile na sajtovima kao što su Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube, Tumblr i drugi. Veb-kamere bilježile su kretanje njihovih očiju i fokus pogleda.
(www.mondo.rs - Foto: Guliver/Getty images)