Nakon što je Facebook posljednjim promjenama krenuo u susret Twitteru, sada Twitter kreće "u susret" Facebooku. Novine: Home, @connect i #discover.
Twitter je zvanično predstavio novi dizajn svoje službene strane i aplikacije. U objavi tih noviteta, na koje će svi korisnici biti prebačeni tokom narednih nekoliko nedjelja, Twitter naglašava da je pojednostavio dizajn i mogućnost praćenja onoga što korisnike interesuje, povezivanje sa drugima i otkrivanje novih sadržaja.
Novi dizajn pojaviće se uskoro i na veb-stranici Twittera i na aplikacijama za mobilne telefone. Korisnici TweetDecka takođe ne treba da brinu, pošto će i ta platforma podržavati novi način funkcionisanja Twittera.
Vaš profil ubuduće će ličiti na naslovnu stranu, na kojoj će slika i vaš opis biti dominantni.
Na glavnom meniju Twittera ubuduće će se nalaziti tri glavna linka: Home, @connect i #discover.
Na Homeu će se manje-više nalaziti ono što je i do sada - stranica koju sami uređujete i na kojoj vidite tvitove profila koje ste sami odabrali da ćete pratiti.
Novina je što će se ubuduće u samim tvitovima vidjeti fotografije, video klipovi i stranice koje korisnici linkuju, zapravo ovi sadržaji će postati dostupniji i neće kao do sada izlaziti samo u obliku linka.
Pod @connect Twitter ovoga puta objedinjuje ono što se nakon posljednje promjene dizajna i organizacije strane nalazilo najprije pod @mention i "activity". Na tom objedinjenom mjestu ćete od sada vidjeti ko vas je u svom tvitu spomenuo, ko je novi počeo da vas prati i koga su osobe koje vi pratite počele da prate. Ova promjena trebalo bi da novim korisnicima Twittera olakša prihvatanje dosadašnje konfuzne organizacije podvučene pod "@" simbol.
Konačno, pod #discover ubuduće će se nalaziti ono što što bi, s obzirom na to koga pratite i ko prati vas, kao i na lokaciju (problem koji još uvijek nije riješen, jer Twitter ove prostore i dalje "razapinje" gurajući ih u Norvešku, Rusiju i Italiju) i jezik kojim se služite.
Očigledna ideja je da se novim korisnicima olakša koršćenje ove društvene mreže i lakše dolaženje do sadržaja koji vas interesuju.
Novine će zahvatiti i profesionalne, korpiracijske stranice. Glavna novina odnosi se na header koji ssada može da sadržati logo kompanije i ostale elemente vizuelnog identiteta. Kompanije će moći da "zakucaju" jedan tvit u vrh timelina i u njemu da predstave svoj vizuelni identitet ili video klip.
(MONDO)