Apple u Italiji kažnjen sa 900.000 evra, jer korisnici nisu bili obavješteni da po kupovini uređaja imaju pravo na dvogodišnju tehničku podršku.
Italijanska agencija za zaštitu potrošača je saopštila da je Apple umjesto toga, priznavao standardnu jednogodišnju garanciju za svoje proizvode, prenio je BBC.
U saopštenju se navodi da su kupci zbog toga morali dodatno da plaćaju kompaniji Apple za tehničku podršku, koja se djelimično preklapala sa besplatnom garancijom.
Agencija navodi da je kompanija kažnjena sa 400.000 evra, jer na svom sajtu ili na prodajnim mjestima nije ukazala na dužinu važenja garantnog lista kako je propisano u italijanskom zakonu o zaštiti potrošača. Još 500.000 evra kompanija će morati da plati, jer je kupcima nuđeno da plate za dodatnu tehničku podršku.
Apple će u roku od 90 dana morati da objavi jasne informacije o pravima potrošača na svom sajtu i da dopuni dvogodišnju garanciju na tehničke uređaje.
Iz kompanije Apple nije bilo zvaničnih komentara.
(Srna)