• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Konačno - društvena mreža za žene

Pinterest je trenutno najbrže rastuća društvena mreža koja se, u najkraćem, koristi za dijeljenje zanimljivih fotografija i video snimaka.

 Konačno - društvena mreža za žene Izvor: MONDO

Preko njega se pronalaze ideje za dekoraciju kuće ili odijevanje, planiranje vjenčanja, sakupljaju recepti…

Pinterest omogućava da organizovanje i dijeljenje lijepih stvari koje ste pronašli na internetu. Na ovoj socijalnoj mreži se proučavaju moda, hrana, arhitektura… U najkraćem - to je lifestyle socijalna mreža koja nakon dvije godine postojanja ima 12 miliona korisnika, od kojih su čak 87 odsto pripadnice nježnijeg pola i to pretežno starosti između 25 i 54 godine.

U prosjeku svaki korisnik provede na ovom sajtu 98 minuta mjesečno, a Pinterest je mreža koja na stranice donosi više prometa nego Google+, YouTube I Linkedin zajedno. Krajem 2011. svrstan je u top 10 socijalnih mreža i 50 najboljih sajtova godine mreža, sa ukupno 11 miliona ukupnih posjeta za nedjelju dana.

Pinterest tematski organizuje interesovanja, slično kao Quora. Ali dok se Quora bavi "suvoparnim" pitanjima i odgovorima, Pinterest sve predstavlja slikama. Slično kao što je Tumblr maksimalno pojednostavio i potviterio koncept bloga, tako je i Pinterest sveo grupe interesovanja na maksimalno pojednostavljene - i maksimalno pregledne teme.

Evo i kako funkcioniše Pinterest. Moglo bi se reći da je to kombinacija Twittera i pravljenja albuma na Facebooku.

Svoj profil možete da otvorite tako što dobijete poziv od nekoga ko je već korisnik ili što na sajtu ostavite svoju mail adresu. Kada napravite profil, za koji će vam pored imena i prezimena ostavite korisničko ime. Kasnije možete da pristupate svom nalogu i uz pomoć Facebook ili Twitter naloga (ukoliko ih imate), kao i da ono što na Pinterestu objavite direktno ide na ove dvije društvene mreže.

Novi i frekventni izrazi za ovu mrežu su pin i board. Pin je zapravo fotografija koju aploudujete uz obavezanan opis fotografije dužine do 500 karaktera. Više fotografija određene tematike, a nju birate sami prema sopstvenim afinitetima (recepti, rođendan, ideje, kuća iz snova, cipele, kolači…) smještate u board koji uvijek iznova možete dopunjavati fotografijama. Takođe, ne postoji ograničenje ni kada je broj boardova u pitanju.

Korisno bi bilo da prilikom kreiranja boarda njega svrstate u određenu kategoriju: arhitektura, automobili, dizajn, obrazovanje, fitnes, hrana i piće, umjetnost, automobili i motori, film, muzika, knjige, istorija, djeca, život, humor, dekorisanje kuće, ljudi, kućni ljubimci, fotografija, muška I ženska odjeća, nauka, priroda, sport, putovanja, uradi sam…

Upravo pomoću ovih kategorija možete da pretražujete sadržaje (fotografije i video snimke) koje su postavljali drugi korisnici. Ukoliko vam se dopada nečija fotografija možete da je lajkujete, repinujete (fotografiju ćete smjestiti u određeni vaš album, odnosno board) ili ostavite komentar. Postoji dvije opcije za "praćenje" - možete da pratite cio profil određenog korisnika ili samo neki od njegovih boardova.

Možda vam sve zvuči konfuzno i na prvi pogled ne mnogo zanimljivo i inovativno, ali kreativne žene definitivno imaju dosta toga da vide (i nadamo se - pokažu) na Pinterestu.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS