Britanska agencija BBH pokrenula je "humanitarni eksperiment" - zaposlila je beskućnike da rade kao pristupne tačke za mobilni internet!
Britanska agencija za marketing BBH Labs na SXSW konferenciji koja se održava u Austinu pokrenula je "humanitarni eksperiment" u kojem su zaposlili nekoliko beskućnika kao pokretne "hotspotove" (takozvane tačke za pristup bežičnom internetu).
Međutim, ova reklamna kampanje je izazvala proteste u javnosti zbog ponižavanja beskućnika koji su bili plaćeni dva dolara za 15 minuta nošenja posebne odjeće.
"Radi se o potpuno sramotnoj, gnusnoj i dehumanizirajućoj stvari", rekao je za "Njujork tajms" Luk Šejbler, britanski stručnjak za marketing.
Neobična ideja je pokrenula žestoku javnu debatu o ljudskim pravima. Na jednoj strani je izrabljivanje siromašnih, a na drugoj interes kompanije.
Bez obzira na sve, u kompaniji BBH su zadovoljni jer je njihova ideja naišla na odličan prijem.
"Očigledno je da nas mnogi smatraju negativcima, ali niko ne uzima u obzir da smo na ovaj način pomogli ljudima bez krova nad glavom da pošteno zarade koji dolar i osjećaju da su nešto uradili u životu", naveli su iz kompanije.
(MONDO)