• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google mijenja način "guglanja"

Google će uskoro promijeniti način pretrage, tako da će umjesto traženja riječi ubuduće "odgovarati na pitanja", nešto nalik na Microsoftov Bing.

 Google mijenja način "guglanja" Izvor: MONDO

"Semantička pretraga" podrazumijeva nuđenje odgovora na pitanje zadato u polju za pretraživanje. Umjesto "pogađanja" riječi i pojmova koje unesete, po novom principu će korisnici u pretraživač unijeti pitanje, a Google će ponuditi odgovor iz sopstvene baze podataka, piše "Dejli mejl".

Dakle, korisnik više neće dobijati listu linkova, već informacije - odgovore na pitanje.

Google je prikupio podatke o 200 miliona osoba, mjesta i proizvoda, a nov metod pretraživanja korisnicima će davati informacije o onome što ih zanima. Umjesto oslanjanja na, recimo Wikipediju, Google će sam ponuditi odgovarajuće podatke. Ovakav način pretrage, "pitanje - odgovor", liči na princip po kojem radi Microsoftov Bing, koji je u Americi drugi najpopularniji pretraživač.

Neimenovani izvori izjavili su za Wall Street Journal da će ova drastična promjena principa pretrage početi da se primjenjuje tokom nekoliko narednih mjeseci.

Amit Singal, potpredsjednik kompanije Google je u nedavnom intervjuu izjavio da se većina pretraga oslanja na druge sajtove koji treba da pruže odgovor, a na na sam Google.

"Sada prilikom pretraživanja 'držimo palčeve' da postoji stranica koja će nam dati odgovor", rekao je on, dodajući da će promjene u načinu pretrage biti dio procesa koji će trajati godinama. Ali, prema saznanjima Wall Street Journala to će se odigrati mnogo brže.

Preko pretraživača Google danas se obavlja 66 odsto pretraživanja Interneta u svijetu, a očekuje se da novi koncept "zacementira" prednost nad konkurencijom.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS