Među glavnim razlozima gubitka prijatelja na Facebooku i Twitteru su uvredljivi komentari, objavljivanje deprimirajućih statusa i odsustvo interakcije.
Prema rezultatima ankete koju je sproveo MN Insight, najbolji načini da se otarasite prijatelja su objavljivanje neumjesnih komentara (55 odsto), deprimirajući statusi (23 odsto), odsustvo interakcije (20 odsto) i politički komentari (14 odsto).
Žene najlakše mogu da budu šokirane pisanjem deplasiranih poruka, dok muškarci ne bi voljeli da se među njihovim prijateljima nađu osobe koje traže "žrtve" da im se nešto proda.
Neki korisnici Facebooka, posebno oni koji imaju veliki broj prijatelja, ne vole da budu prečesto kontaktirani ili da njihovi prijatelji objavljuju veliki broj statusa.
Najbolji način da se poveća broj prijatelja na Facebooku je da se izađe i sretnu ljudi u stvarnom životu.
To je glavni razlog u 82 odsto slučaja iz kojeg se korisnici društvenih mreža odlučuju da uvrste nekog "među svoje prijatelje".
(Tanjug)