Google je redizajnirao svoju društvenu mrežu, ali je pitanje da li će to doprinijeti povećanju broja aktivnih korisnika.
Google je predstavio neke novine u svojoj društvenoj mreži, očigledno inspirisane Facebookom i Twitterom. Na kompanijskom blogu navodi se da Google Plus trenutno ima više od 170 miliona korisnika, ali je pitanje koliko je njih zaista aktivno.
Promjene su Google Plus učinile "fleksibilnijim i funkcionalnijim", a navigaciju "dinamičnijom", ali je pitanje može li Google na ovom polju da drži korak sa Facebookom i Twitterom.
Najveća promena u korisničkom interfejsu je to što je meni premješten na lijevu stranu, i što ga korisnici sada mogu prilagođavati svojim potrebama. Tu su ikonice za pristup profilu, krugovima, fotografijama... a sada im korisnici mogu mijenjati mjesto, pomjerajući ih gore ili dole, ili ih premjestiti u opciju "Više", i na taj način ih ukloniti iz glavnog menija.
Sada je tu i opcija "Istraživanje", putem koje korisnik može vidjeti koje su teme u trendu, a promijenjen je i prikaz fotografija i videa, koji su sada veći nego ranije.
Promijenjena je i stranica profila, tako da sada malo podsjeća na Facebook Timeline, jer osim svoje slike korisnici sada mogu da stave i veliku "naslovnu" fotografiju.
Dejvid Filips, stručnjak za društvene mreže, izjavio je za BBC da novi dizajn korisnicima olakšava snalaženje na Google Plusu: "Arhitektura Google Plusa ovim promenjama je donekle 'otvorena', a korišćenje je postalo intuitivnije."
Google Plus bori se za udio sa ozbiljnim rivalima, ali ovaj pomak u dizajnu i rješenjima mogao bi da doprinese poboljšanju pozicije ove društvene mreže na tržištu, zaključio je Filips.
(MONDO)