• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook i Twitter mijenjaju Olimpijadu

Da li će činjenica da sportisti ne mogu bez Facebooka i Twittera promijeniti Olimpijske igre?

  Facebook i Twitter mijenjaju Olimpijadu Izvor: MONDO

Ovogodišnje Olimpijske igre biće "prve Igre na društvenim mrežama", nakon što su u Međunarodnom olimpijskom komitetu (MOK) prihvatili činjenicu da se sportisti neće tako lako odreći tvitovanja i šerovanja.

Svakodnevna komunikacija na mreži premostila je jaz između uspješnih sportista i miliona njihovih obožavatelja širom svijeta. Mnogi od njih već su navikli fanove da će svaki svoj sportski uspjeh ili anegdotu iz privatnog života podijeliti sa njima na Facebooku ili Twitteru.

Tokom Olimpijskih igara u Pekingu, održanih 2008. godine, Facebook je bio beba sa "samo" sto miliona korisnika. Kada ovogodišnje Igre "zapale" London, carstvo statusa i lajkova brojaće više od 845 miliona članova.

I Twitter je porastao tokom posljednjih godina. Dok su se sportisti borili za medalje u Kini, imao je šest miliona korisnika, a četiri godine kasnije ova mreža je dvadeset puta veća, sa 140 miliona korisnika.

Uvidjevši da ne može protiv ''društvenjaka'', Međunarodni olimpijski komitet (MOK) je najprije omogućio sportistima da tvituju tokom Olimpijskih igara, a ove nedjelje je i pustio u rad portal na kojem će se ''okupljati'' svi sportisti aktivni na društvenim mrežama i njihovi pratioci.

Šesnaest godina nakon prve velike inovacije, lansiranja sajta posvećenog Olimpijskim igrama, više ništa nije isto. Novi portal nudi registraciju članova, praćenje zvaničnih stranica sportista na Facebooku i Twitteru, kao i druge ekskluzivne sadržaje, poput nagradnih igara.

Iako ''selidba" na društvene mreže možda ne izgleda kao veliki korak za organizaciju, u obzir se mora uzeti činjenica da će na ovaj način Olimpijske igre izgubiti dosadašnju ideju o zatvorenom olimpijskom selu.

Ipak, ta promjena će povećati uloge učesnika na društvenim mrežama u vezi sa Olimpijskim igrama, a način izvještavanja o postignutim rezultatima i dešavanjima "iza granica sela" će biti u potpunosti drugačiji.

Novinarima željnim informacija u toku Olimpijskih igara najbolji prijatelji će biti društvene mreže, a sportisti glavni izvori.

Volonteri, ipak, nisu te sreće, njima će biti zabranjeno da objavljuju fotografije i novosti sa Igara na svojim profilima.

Ni sportisti neće biti potpuno slobodni na mreži. Naime, naglašeno im je da ne smiju da kače lične snimke iz olimpijskog sela i fotke na kojima se vide proizvodi kompanija koje nisu među zvaničnim sponzorima događaja.

Mnogim sportistima vjerovatno je laknulo, jer ne moraju da se odreknu omiljene zanimacije, ali organizatori Olimpijade i radoznali posmatrači još nisu sigurni šta će nove mogućnosti donijeti.

Ipak, dvije stvari su sigurne - uživanje u takmičenjima predstoji, a izvještavanje ''sa terena'' obavljaće i učesnici lično.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS