• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Aplikacije čine život lakšim i posao uspješnim

Samo jedna veoma jednostavna aplikacija pomogla je poznatoj TESCO kompaniji da svoju prodaju poveća za preko 130 procenata.

 Aplikacije čine život lakšim i posao uspješnim Izvor: MONDO

Južna Koreja, baš kao i Japan, ima specifično tržište. U svakom smislu. Jako puno rade, koriste napredne mobilne i sve druge tehnologije i mrze da slobodno vrijeme provode u kupovini.

TESCO kompanija, koja se upravo time bavi – trgovinom i prodajom – nakon što je iskusila osjetan pad prodaje proizvoda, usluga i slabije interesovanje kupaca, riješila je nešto da promijeni. Drastično!

Uradila je iscrpno istraživanje tržišta i riješila da prodavnice TESCO lanca približi kupcima. Ideja je krajnje jednostavna. Ipak, realizovana je na kompleksan i strogo definisan način.



Svuda po gradu zalijepljeni su veliki plakati, na kojima su „visili“ proizvodi kao što ih vidimo na rafovima prodavnica. Svaki od njih je imao jedinstveni QR kod, koji mobilni telefoni mogu da čitaju. Aplikacije za čitanje ovih kodova su uglavnom besplatne.

Nakon skeniranja koda, pojavljuju se informacije o proizvodu, njegova cijena i podaci o kupovini. Poslije potvrde, preko profila kupca, koji se otvara besplatno, potvrđuje se plaćanje preko TESCO mobilne aplikacije i - to je to.

Priđete bilbordu, skenirate kod, proizvod ispod njega se ubaci u vašu online korpu i odlaže u virtuelni magacin do datuma koji odredite za isporuku. I tako sa svim proizvodima koji su vam potrebni.

Kupovina na bilo kom mjestu i u bilo koje vrijeme – u redu dok čekate metro, na pauzi za ručak, u šetnji gradom, na autobuskom ili tramvajskom stajalištu. TESCO prodavnica je bukvalno cijeli grad.



Kada želite da se izvrši isporuka, isprazni se vaš virtuelni magacin, proizvodi zapakuju i isporuče na traženu adresu. Sve je već plaćeno, jer je TESCO aplikacija povezana sa vašim bankarskim računom i platnom karticom. Dakle, ovo je kupovina bez čekanja, gužve i onda kada vama to odgovara.

Rezultat ove kampanje je dolazak TESCO firme na prvo mjesto u online prodaji u Južnoj Koreji i veoma mala razlika između prvog i drugog mjesta u domenu klasične market prodaje. TESCO se nada i ima plan, po kojem će uskoro biti broj jedan i na tom polju.

Nedostatak ovakvog načina kupovine može biti u nepostojanju privatnosti – jer svi vide šta trenutno skenirate, ali to se lako može riješiti ponudom u vidu kataloga, veb sajta ili na neki drugi način.

Kada se sve sabere i oduzme, domaće prodavnice imaju i od koga i kako da nauče u kom pravcu treba da se kreću – samo ako hoće...

Sjajan video, kao ilustraciju ove priče pogledajte OVDJE.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS