Samo u Americi Nokia je napravila posebnu kampanju za promociju Nokia Lumia 900 modela – šarenu i simpatičnu.
Samo u Americi Nokia je napravila posebnu kampanju za promociju Nokia Lumia 900 modela – šarenu i simpatičnu.
Prvo je premijerno predstavljena samo za američko tržište. Onda joj je cijena uz ugovor kod AT&T operatora smanjena na 49 dolara. Sada se uz istu ugovornu obavezu dobija za nula dolara, ali ni to nije dovoljno!
Dobro, Nokia je smislila novi trik!
Angažovani su najpoznatiji holivudski stilisti, šminkeri i drugi “modno-vizuelni magovi“, koji su u tri američka grada promovisali ideju Limije 900 – moćna, brza i lijepa.
Šminkerka i umjetnica za oslikavanje noktiju korisnicima su poklanjali lakove u boji pink kućišta Lumije 900, slikali ih u ramu koji izgleda kao i telefon, dijelili im do sada neviđene “fensi“ ukrase za telefon koji se stavljaju u ulaz slušalica i ko zna šta još sve.
Korisnici su, naravno bili oduševljeni, a ni učesnici u cijeloj manifestaciji nisu bili ništa manje zadovoljni. A koliko je Nokiji to pomoglo u prodaji ovog telefona? Nije saopšteno.
(MONDO)