Većina fotogafija sa putovanja ili zabava, samo nekoliko minuta nakon nastanka završe na Facebooku. I svi na tim slikama su lijepi.
Istraživanje koje je sproveo sajt VoucherCodes.co.uk je pokazalo da korisnike Facebooka najviše brine da se na toj društvenoj mreži ne pojave fotografije koje će ih kompromitovati.
"You have been tagged" obaveštenje je ono od čega strijepe osobe uzrasta od 18 do 25 godina, koje provede čak osam sati dnevno na Facebooku.
Osim što ćaskaju sa prijateljima i provjeravaju tuđe profile, njih izjeda briga o tome kako ih drugi vide i zato brižno postavljaju svoje najljepše fotografije, brzo uklanjaju one na kojima su tagovani, a koje ne zadovoljavaju njihove lične estetske i druge kriterijume.
"Mladi ljudi još uvijek nisu završili sa formiranjem sopstvenog identiteta i zato im je i dalje veoma važno kako ih drugi vide i doživljavaju", kaže za Daily Mail psoholog Graham Džons.
(MONDO)