Studenti Univerziteta za poslovne studije učestvuju na izložbi "Mjesec dizajna" u Ljubljani u oktobru ove godine.
Manifestacija traje od 18. oktobra do 18. novembra 2012. godine na različitim lokacijama širom Ljubljane. Od strane organizatora Fusiondesignweek-a iz Banja Luke, pozvani su da zajedno sa njima konkurišu za izložbu Month of Design (Design in the city), Ljubljana, 2012.
“Na konkurs pored nas ispred Fusiondesignweek-a organizatori su poslali radove četvorice dizajnera iz Banja Luke a mi smo napravili selekciju radova dvadeset naših najboljih studenata sa oko pedeset radova i na taj način smo htjeli na najbolji način predstaviti radove naših studenata, naš Fakultet za dizajn a ujedno i naš Univerzitet za poslovne studije u čijem sastavu radimo,”, saopštili su sa Univerziteta.
Na Fakultetu za dizajn, studenti se pored ostalih aspekata grafičkog dizajna, susreću i izučavaju tipografiju, kao jedan od najbitanijih aspekata grafičkog dizajna. Radovi studenata koje smo izabrali za ovu priliku bave se različitim istaživanjima u polju grafičkog dizajna, ali ono što im je zajedničko jeste da svaki na sebi svojstven način koristi tipografiju kao osnovno ili kao polazno sredstvo u izražavanju. Na taj način želimo da ukažemo na značaj koji tipografija ima u grafičkom dizajnu i da podstaknemo generacija mladih dizajnera da promišljaju dizajn kreativno.
Pored izložbe i predstavljanja radova, takođe učestvuju na velikoj prezentaciji u okviru programa Stage 180, gdje svaki od izlagača koji se prijavi može pred publikom predstaviti svoj rad u trajanju od 180 sekundi. Veliki promotivni katalog izlazi u 30 000 primjeraka i pored naše prezentacije na izložbi i prezentacije na Stage 180, značiće veliku promociju našeg zajedničkog rada na jednom od najboljih festivala dizajnu u ovom dijelu svijeta.
Mjesec dizajna , jedan je od najkvalitetnijih festivala dizajna i arhitekture u ovom dijelu Evrope i postoji skoro 15 godina. Kao takav postao je platforma za predstavljanje u najboljem mogućem svjetlu, kako u oblasti dizajna i svim njegovim oblicima, tako i u vidu prezentovanja pojedinaca, velikih kompanija, obrazovnih institucija, uspješnih dizajnera iz cijeloga svijeta itd. Cilj festival je da se pruži šansa kreativcima, koji imaju snažan koncept i realizovan produkt, da se plasira i predstavi i na taj način utiče na svijest o dizajnu.
Dizajn u gradu je program-serija izložbi i kulturnih manifestacija koje predstavljaju kreativnu industriju, profesionalnost u dizajnu, medijima, i na taj način cilj festival je dizajn približiti publici.
Ovogodišnja tema (Month of Design-a) Mjeseca oblikovanja je: Thinking the future - misliti na budućnost. Ukratko ova tema predstavlja viđenja kretanja dizajna u budućnosti, kroz reciklažu, manje utroške energije u svakom smislu, energetsko-ljudskom faktoru i slično.
(MONDO)