Američka kompanija bila je “centralna figura” lažnog saopštenja u kojem je navedeno da je kupila jednog od veb provajdera ICOA.
Ta, takođe američka firma, ima više od 1.500 Wi-Fi hotspot tačaka (pristupnih mjesta za internet) u 45 američkih država, sa više miliona aktivnih korisnika. Zbog ovoga kompanija Google je bila zatrpana pitanjima o mogućem ulasku u posao sa internet provajdingom, što kompaniji u ovom momentu, kada se dešavaju mnoge promene u njenim servisima, nikako nije trebalo.
Pomenute hotspot tačke se prije svega nalaze u tržnim centrima, na aerodromima, javnim mjestima, poput pozorišta, bioskopa i muzeja, ali i u restoranima i popularnim klubovima i drugim diskotekama.
Publicitet koju je vijest dobila bio je ogroman, a neki mediji su išli toliko daleko u svojim predviđanjima, da su čak pokušali da povežu kompaniju Google i mogućnost da ona postane telekomunikacioni operator.
Vijest da je Google kupio jednog od ICOA veb provajdera potekla je sa veb sajta PRWeb, gdje se objavljuju saopštenja za štampu. U “oštećenoj” firmi ICOA, koja se ni kriva, ni dužna našla u središtu internet skandala, rekli su da vode istragu vezanu za poreklo lažne informacije.
Sa druge strane, iako lažna, vijest da ju je Google kupio, povećala je vrijednost ICOA firme za više od 400 odsto. Akcije su još uvijek značajno više nego prije objavljivanja vijesti. Izgleda da mnogi vjeruju da gdje ima dima ima i vatre, pa ne odustaju tako lako od ICOA firme.
(MONDO)