Socially Aware blog napravio je Infografiku koja pokazuje koliko vremena provedemo na društvenim mrežama i kako ih koristimo.
Od 2006. kada je rađeno prvo veliko slično istraživanje, Amerikanci, koji su obuhvaćeni i najnovijim istraživanjem, povećali su svoje prisustvo na društvenim mrežama – sa 2.7 sati na čak sedam sati mjesečno. Takođe, broj korisnika koji ima otvoren makar jedan društveni nalog porastao je sa 24 odsto na čak 56.
Facebook ostaje na prvom mjestu po popularnosti, jer na njemu korisnici provedu najmanje sedam sati mjesečno. Slijede Tumblr i Pinterest sa po sat i po vremena, dok se Twitter koristi tek 21 minut mjesečno. LinkedIn se koristi oko 17 minuta mjesečno, a Google+ svega tri.
Od 2006. godine, jedno je gledanje TV programa preko mobilnog i druženje na društvenim mrežama u porastu, i to za pet i po, odnosno čak sedamnaest sati, dok su svi ostali vidovi aktivnosti u padu. Među njima je i telefoniranje, koje se od 2006. manje koristi za čak sat vremena mjesečno.
Infografika govori dosta i o kombinovanom korišćenju Twittera, Facebooka i TV-a, a kompletnu sliku infografike pogledajte OVDJE.
(MONDO)