Ericsson DJ Avicii ostvarili su saradnju sa ciljem da prikažu na koji način umreženo društvo podstiče inovacije i transformacije poslovanja.
Umreženo društvo je Ericssonova vizija sveta u kojem povezanost ljudi, gradova i stvari u realnom vremenu omogućava nove puteve za obavljanje poslova i pristup zabavnim sadržajima. Industrija zabave postigla je velike uspjehe prisvajanjem novih poslovnih modela, a najbolji primjer za ovu tvrdnju je digitalna distribucija muzike.
Avicii je mladi, progresivni umjetnik koji se već oprobao u novim poljima stvaranja i distribucije muzike. Broj njegovih fanova je uz pomoć društvenih mreža za kratko vreme dosegao milionske cifre, a Forbs magazin ga je svrstao kao drugog najuticajnijeg muzičara na svijetu koji je mlađi od 30 godina.
Projekat je zamišljen kao stvaranje „crowdsourced“ numere od elemenata koje će slati fanovi kompozitori širom svijeta, a koje će Avicii na kraju da spoji u jedinstvenu pjesmu. Projekat je počeo devetog januara, dok će finalna numera biti predstavljena 26. februara 2013. godine.
„Oduševljen sam što će fanovi postati dio mog kreativnog procesa. Vodimo muzičku produkciju, distribuciju, a vjerovatno i izvođenje, ka jednom potpuno novom nivou,“ izjavio je poznati di-džej.
(MONDO)